Po tym, jak Elon Musk (52 l.) nadał Twitterowi nową nazwę X , na siedzibie firmy w San Francisco umieszczono świecące logo w kształcie litery – teraz znów zostało usunięte. Władze budowlane nie posiadały niezbędnych pozwoleń na budowę. Zgodnie z dokumentami agencji, jeden z ich inspektorów obserwował, jak logo było zdejmowane z ulicy w poniedziałek. Ich inspektorom wielokrotnie odmawiano wstępu na dach. Twitter twierdził, że logo było tymczasową konstrukcją na potrzeby wydarzenia. Według doniesień medialnych sąsiedzi skarżyli się na odblask logo X.
Musk tydzień temu ogłosił zmianę nazwy Twittera na X. Spotkało się to z dużą krytyką, ponieważ wielu użytkowników uważa, że Musk niszczy miliardy wartości marki. Jednak niektórzy eksperci ds. brandingu uważają, że posunięcie to jest mądrym posunięciem .
Od czasu rebrandingu znajome logo niebieskiego ptaka zostało usunięte ze strony internetowej i aplikacji na smartfony, ale pozostałości po przeszłości Twittera wciąż można znaleźć w wielu miejscach. Według Muska nazwa Twitter nie była już odpowiednia, ponieważ chciał zbudować aplikację z różnymi funkcjami w oparciu o usługę krótkich wiadomości. W październiku kupił Twittera za około 44 miliardy dolarów.
Wraz z postępującą cyfryzacją wymagania dotyczące wielu zawodów uległy zmianie. Wymagane umiejętności są o wiele bardziej rozległe niż te, których można by się nauczyć na czystym „szkoleniu informatycznym”. Tę rolę odgrywa doskonalenie umiejętności.
Miliarder technologiczny niedawno mianował Lindę Yaccarino (59 l.) nowym dyrektorem generalnym. Jednak działy produktowe i rozwojowe X będą w przyszłości zarządzane przez samego Muska. Ponadto szef Tesli będzie nadzorował zespół ds. zaufania i bezpieczeństwa wraz z Yaccarino, ogłosiła w poniedziałek sieć społecznościowa. Odpowiada za moderację treści. Yaccarino poprowadzi wszystkie inne dywizje. Były menedżer Comcast został wybrany na nowego szefa usługi krótkich wiadomości w połowie maja.