Artykuł miesiąca: Pracowniku pamiętaj o 1% dla Fundacji Opiekuńcze Skrzydła

AktualnościFunduszeGospodarkaHandelWiadomości

Wakacyjne wsparcie dla Małych i Średnich Firm – kampania reklamowa Panoramy Firm

 

Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, realizuje letnią kampanię reklamową skierowaną do firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Na bilboardach w całej Polsce oraz w Internecie prezentowane są reklamy, zachęcające do bezpośredniego kontaktu z doradcami Eniro w sprawie różnych rozwiązań z zakresu marketingu cyfrowego. Motywy przewodnie kampanii to: „Twoja firma w Internecie – daj się znaleźć” oraz „Mobilna strona www – zamów dla swojej firmy”.

Dla wielu przedsiębiorców możliwość zamieszczenia reklamy w wyszukiwarce takiej jak np. Panorama Firm jest dobrą możliwością prezentacji swojej firmy. Z danych dostępnych w badaniu Megapanel wynika, że użytkownicy Panoramy Firm są osobami przedsiębiorczymi, aktywnymi zawodowo i otwartymi na nowinki technologiczne. W większości są to mieszkańcy dużych miast – zatem odpowiednia grupa docelowa dla reklamodawców.

“W letniej kampanii reklamowej koncentrujemy się na firmach, które dotychczas nie miały okazji skorzystać z rozwiązań reklamowych cyfrowej Panoramy Firm. Co ważne, nasze rozwiązania są dostępne dla firm o zróżnicowanym potencjale i różnych budżetach reklamowych – na przykład startowy pakiet reklamowy, zapewniający kompleksową obecność w internetowej i mobilnej Panoramie Firm to miesięczny wydatek rzędu 49 zł netto (cena pakietu podzielona na 12 miesięcy publikacji).” – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska.

Klienci, reprezentujący sektor MSP, dostrzegają zalety kompleksowej usługi reklamowej i chętnie z niej korzystają. W przypadku Panoramy Firm obok standardowej wizytówki w wyszukiwarce (internetowej i mobilnej) zamawiają komplementarne produkty np. nowoczesne strony www.

“Według naszych szacunków 40 % firm nie posiada strony internetowej. Dlatego też w sierpniowej odsłonie kampanii kładziemy nacisk na promocję mobilnych stron www. Nasz produkt jest dopasowany do urządzeń mobilnych i atrakcyjny graficznie – stanowi atrakcyjną kosztowo propozycję dla przedsiębiorców.”– dodaje Wojciech Komosa

Warto pamiętać, że reklama w mediach cyfrowych daje ogromne możliwości, a jej efekty są całkowicie mierzalne. Odpowiednia konstrukcja przekazu promocyjnego, skierowanego do sektora MSP, wsparta jest komunikacją przez stronę korporacyjną eniro.pl, gdzie prezentowane są adekwatne – z punktu widzenia biznesu i grupy docelowej – argumenty. Podkreślona jest nie tylko przystępność cenowa proponowanych rozwiązań, ale także:

  • wysoka używalność – 5 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie
  • atrakcyjny profil użytkownika
  • kompleksowe rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego – od pakietów cyfrowych w Panoramie Firm, przez reklamę graficzną, strony www, video aż do re-marketingu czy e-mailingu
  • wieloletnie doświadczenie we wspieraniu polskich firm, ugruntowane prestiżowymi  nagrodami

 

Za kreację i dobór mediów do wakacyjnej kampanii odpowiada Dział Komunikacji Eniro Polska. Akcję komunikacyjną wspiera Biuro Obsługi Klienta, które odpowiada za szybkie przekazywanie zgłoszeń klientów, zainteresowanych reklamą do Działu Sprzedaży. Kampania będzie trwała do końca wakacji.

Polecane artykuły
AktualnościDebata ManageraWiadomości

ERP na miarę XXI w.

AktualnościWiadomości

Kierunki rozwoju ERP

AktualnościWiadomości

Biznes potrzebuje AI

AktualnościWiadomości

Czy ERP to tylko planowanie zasobów przedsiębiorstwa

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: