Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościMotoryzacjaWiadomości

VW tnie koszty sponsoringu

W związku z afera “wydechową” niemiecki koncern samochodowy Volkswagen będzie bardzo mocno ciął koszty związane ze sponsoringiem sportowym. Do tej pory jednostka flagową koncernu była drużyna piłkarska z Wolfsburga i tutaj nic sie nie zmieni. Ale odczują program oszczędnościowy takie kluby jak Hannover 96, Werder Brema, Schalke 04 i drugoligowy  1860 Monachium. Także odczują mniejszy strumień pieniędzy hokeiści Grizzlies Wolfsburg.  Rzecznik VW powiedział, że piłka nożna jest ważnym filarem strategii Volkswagena. “Ta forma reklamy nadal będzie ważną platformą komunikacji w przyszłości”.

To kolejny krok w cieciu wydatków przez nowego szefa Matthiasa Muellera, który we środę zapowiedział obniżenie nakładów inwestycyjnych do ok. 12 mln euro. To miliard mniej niż planowano.

Nie można zrobić nic innego w sytuacji, kiedy analitycy przewidują, że potencjalne szkody  VW dla całej grupy marki mogą wynieść nawet 40 miliardów euro.

Polecane artykuły
Aktualnościataki cyberCheck PointcyberatakicyberbezpieczeństwoWiadomości

Rosyjscy hakerzy atakują Polskę w przeddzień wyborów samorządowych. Celem infrastruktura komunikacyjna Polski

AktualnościWiadomości

Jak zapobiegać kradzieży danych podczas podróży służbowych

AktualnościWiadomości

Zestresowany pracą? Dzięki Job Crafting możesz to zmienić

AktualnościWiadomości

Pożegnanie strajków: Lufthansa i Verdi kończą spór dotyczący rokowań zbiorowych

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: