Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

AktualnościWiadomościZegarki

Targi luksusowych zegarków online

 

Nowe “internetowe” targi zegarków „Watches & Wonders” w Genewie rozpoczęły się w środę i miały charakter wyłącznie online. Według organizatora Fondation de la Haute Horlogerie (FHH) zamiast żywego brokatu i przyjęć z szampanem, w Internecie odbywa się ponad 500 konferencji prasowych i 400 prezentacji zegarków. Niektóre transmisje na żywo nie działały, transmisje się zawieszały, a ludzie pilnie improwizowali przez telefon lub e-mail. Chociaż targi potrwają do 13 kwietnia, jedno jest już pewne: doświadczenie „Touch & Feel” pozostaje najważniejszym punktem sprzedaży w świecie zegarków.

Nowością jest jednak uczestnictwo 38 marek, które od samego początku zapewniły firmie „Watches & Wonders” sukces. Wcześniej były to głównie fabryki grupy Richemont, takie jak Cartier, Montblanc i Jaeger-LeCoultre, a teraz liczba uczestników podwoiła się. Po raz pierwszy od dziesięcioleci giganci Rolex i Patek Philippe, a także marki z największej na świecie grupy dóbr luksusowych LVMH wraz z Bulgari, Hublot i Zenith opuścili rywalizującą imprezę w Bazylei i wybrali współczesny model targów w Genewie.

Ale szansę na pokaz zegarków mają również mali i niezależni producenci. Po raz pierwszy reprezentowani są saksońscy producenci Nomos Glashütte oraz Oris, Chronoswiss, ale także Chanel i Carl F. Bucherer.

Marki, które nie biorą udziału w targach, również podążają za modą „Watches & Wonders”. Niemal w tym samym czasie w prezentacjach wideo wprowadzają również nowe produkty na rok 2021. Przede wszystkim niezależny producent Audemars Piguet, któryw tym roku nie uczestniczył w żadnych targach. Podobnie jak marki Swatch Group, takie jak Omega, Glashütte Original czy Longines, które do tej pory całkowicie zrezygnowały z prezentacji na miejscu, pilnie napędzają biznes innowacjami.

Pojawia się optymizm

Po krachu roku 2020 daje się odczuć lekki optymizm w branży. Większość dyrektorów generalnych, takich jak Nicolas Baretzki z Montblanc, Christoph Grainger-Herr z IWC czy Frederic Arnault z Tag Heuer, który ma 25 lat i jest synem prezesa LVMH Bernarda Arnaulta, zachwyca się swoimi nowymi produktami i pewniej patrzą w przyszłość. Jednak, aby całkowicie powstrzymać kryzys gospodarczy o tak gigantycznych rozmiarach,trzeba się uczyć na błędach i wyciągać wnioski.

Polecane artykuły
AktualnościFinanseITWiadomości

SAP prognozuje wyższe przychody niż się spodziewano

AktualnościFinanseWiadomości

Spada liczba kart kredytowych

AktualnościWiadomościZdrowie

Wyższe stanowisko oznacza więcej stresu

AktualnościGospodarkaWiadomości

W przyszłym roku rynek odpadów czeka rewolucja

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: