Największa firma pożyczkowa działająca w Polsce rozpoczęła nowy rozdział. Provident Polska zmienił nie tylko barwy oraz logo. Od marca wprowadził również nową ofertę produktową i zaczął wykorzystywać nowe kanały sprzedaży.
„Nie możemy wyróżnić jednego typu naszych klientów. Gros z nich stanowią osoby przywiązane do obsługi w domu przez agenta, ale rośnie nam segment klientów, którzy chcą być obsługiwani przez doradcę zewnętrznego, np. brokera, lub wolą korzystać z naszych usług przez internet. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw tym potrzebom” – informuje w rozmowie z serwisem infoWire.pl dyrektor ds. rozwoju biznesu Agnieszka Kłos. „Wprowadzenie oferty online ma szanse okazać się sukcesem. W ubiegłym roku odnotowaliśmy ponad 5 mln wizyt na naszej stronie www” – dodaje.
Zmiany objęły także ofertę produktową. W ofercie podstawowej produkt jest dużo tańszy, a obsługa domowa – darmowa. Klient może skorzystać z wakacji kredytowych i innych elementów gwarantujących elastyczność spłat. „Wprowadziliśmy też pożyczkę samoobsługową, internetową. Udzielamy do 7,5 tys. zł na 24 miesiące, co wyróżnia nas na tle konkurencji” – mówi dyrektor ds. marketingu Katarzyna Szerling. Również ten produkt jest elastyczny. Pożyczkę można spłacić wcześniej i klient nie ponosi w takim przypadku żadnych dodatkowych kosztów.
Firma działa pod hasłem „Wierzymy w Twój plan”. „Nasi klienci borykają się nie tylko z wyzwaniami dnia codziennego. Coraz częściej dzięki pożyczkom realizują swoje marzenia, potrzeby, aspiracje. Nasza oferta, dopasowana do oczekiwań i możliwości klientów, ma w tym pomóc. Jesteśmy przekonani, że przy podejmowaniu decyzji finansowych kierują się oni rozsądkiem” – stwierdza Katarzyna Szerling.