Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

Aktualnoście-commerceWiadomości

Platforma sprzedażowa – integracja z systemem ERP

 

Zintegrowanie platformy sprzedaży z systemem ERP znacznie usprawnia codzienną pracę sklepu, a także daje obietnicę większego zadowolenia klientów i wyższych przychodów. Dlaczego jeszcze warto zainwestować w profesjonalny integrator IT? Wyjaśniamy w poniższym wpisie.

Zintegrowanie platformy sprzedaży z systemem ERP znacznie usprawnia codzienną pracę sklepu, a także daje obietnicę większego zadowolenia klientów i wyższych przychodów. Dlaczego jeszcze warto zainwestować w profesjonalny integrator IT? Wyjaśniamy w poniższym wpisie.

Na czym polega integracja systemu ERP z e-sklepem?

Jeżeli przychody ze sprzedaży mają być jak najwyższe, warto system zarządzania ERP zintegrować z platformą sprzedażową. W wyniku tego połączenia następuje przede wszystkim przeniesienie zamówień z e-sklepu do systemu ERP. O ile w przypadku kilku zamówień dziennie ich ręczne wprowadzanie nie zajmuje wiele czasu, to już przy kilkudziesięciu czy kilkuset zamówieniach staje się problematyczne. Ponadto samodzielna platforma do obsługi e-commerce sprawia, że pracownicy często nie mają dostępu w czasie rzeczywistym do aktualnych informacji o stanach magazynowych, promocjach, cennikach i produktach. Dlatego integracja systemów okazuje się niezbędna.

Nowe funkcjonalności dzięki integracji

Funkcjonalności e-commerce i systemu ERP wzajemnie się uzupełniają. E-commerce to rozbudowane narzędzie sprzedażowe, z kolei system zarządzania ERP służy wspomaganiu procesów biznesowych i zarządzaniu zasobami. Połączenie obu tych rozwiązań pozwala zyskać znaczny wzrost wydajności dzięki usunięciu manualnych, powtarzalnych i nieproduktywnych zadań.

Dodatkowe moduły i funkcjonalności integratorów usprawniają codzienną pracę. Obejmują szereg działań, m.in. obsługę zamówień specjalnych, przesyłanie faktur i rachunków, mapowanie płatności czy też synchronizację opisów, cen towarów i stanów magazynowych.

Typowymi obszarami integracji są przede wszystkim: cenniki, informacje o produktach, płatności i faktury, sprzedaż i zamówienia, historia zamówień, śledzenie przesyłek, status zamówień, ich realizacja oraz wysyłka, a także informacje dla klientów.

Integracja e-commerce i ERP – zalety i korzyści

Zintegrowanie platformy sprzedaży z systemem zarządzania ERP pozwala przedsiębiorstwom uzyskać większą kontrolę nad kilkoma obszarami działalności. Rozwiązanie to zmniejsza ryzyko popełniania błędów, które zdarzają się często przy ręcznym wprowadzaniu zamówień. Eliminacja ręcznego przesyłania danych redukuje koszty pracy, co przekłada się na oszczędności finansowe.

Rozwiązanie to umożliwia ponadto synchronizację zapasów. Dzięki integracji możliwe jest wygodne śledzenie przepływu produktów w czasie rzeczywistym i przetwarzanie aktualnych informacji o wielkości sprzedaży czy posiadanych zapasach.

Integracja umożliwia ponadto skrócenie czasu realizacji zamówienia i wysyłki, łatwą synchronizację danych klienta oraz gromadzenie na bieżąco informacji o przychodach.

Jeżeli więc firma prowadząca handel w sieci chce być konkurencyjna, zadbać o dobre wrażenie klienta, ograniczyć koszty i zwiększyć zyski, powinna zintegrować system zarządzania ERP z platformą sprzedażową.

Dodatkowe informacje na temat integracji oraz wynikających z niej korzyści można znaleźć na stronie: https://erp-polkas.pl/integracja-sklep-hurtownia-allegro-baselinker-comarch-enova-presta-magento/.

Polecane artykuły
AktualnościFinanseITWiadomości

SAP prognozuje wyższe przychody niż się spodziewano

AktualnościFinanseWiadomości

Spada liczba kart kredytowych

AktualnościWiadomościZdrowie

Wyższe stanowisko oznacza więcej stresu

AktualnościGospodarkaWiadomości

W przyszłym roku rynek odpadów czeka rewolucja

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: