Co chiński raport na temat handlu zagranicznego oznacza dla świata?

AktualnościITWiadomości

Meta zapowiada testy produktów reklamowych opartych na sztucznej inteligencji

Właściciel Facebooka Meta chce przetestować wykorzystanie narzędzi reklamowych opartych na sztucznej inteligencji (AI). Jak powiedzieli kierownictwo firmy w czwartek, wybrana grupa reklamodawców zostanie zaproszona do eksperymentowania z narzędziami cyfrowymi. Na przykład narzędzia reklamowe AI powinny być w stanie tworzyć treści, takie jak obrazy tła i odmiany tekstu pisanego.

Według Meta firma planuje zaoferować dostęp większej liczbie reklamodawców w lipcu i zintegrować niektóre funkcje z ogólnymi produktami reklamowymi w dalszej części roku. Uruchomienie narzędzi reklamowych opartych na sztucznej inteligencji jest pierwszym podejściem rodzica Facebooka do produktów wykorzystujących generatywną technologię sztucznej inteligencji.

Polecane artykuły
Aktualnościataki cyberCheck PointWiadomości

Pożary w LA oraz kody QR. Wyłudzono dane 80 osób!

AktualnościWiadomości

Richemont błyszczy rekordową sprzedażą w kwartale świątecznym

AktualnościWiadomości

Niemcy gromadzą na swoich kontach biliony euro

Aktualnoście-commerceWiadomości

Akcje Zalando rosną po dobrych danych biznesowych

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *