Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomościZarządzanie

Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind

Do zespołu Future Mind dołączył Jacek Dziura, który objął nowo powołane stanowisko Head of Marketing. Nowy szef tego pionu zajmie się strategią komunikacji marketingowej oraz współpracą z partnerami firmy. Rozbudowa struktury działu marketingu to odpowiedź na intensywny rozwój firmy, która planuje ekspansję zagraniczną.

Jacek Dziura objął stanowisko wraz z początkiem września bieżącego roku. Jako szef działu marketingu będzie odpowiedzialny za kreowanie i wdrożenie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych. Do jego zadań będzie należeć także wzmocnienie wizerunku marki na rynkach międzynarodowych.

-Cieszymy się, że dołącza do nas doświadczony manager, który zna nowe technologie i rozumie branżę, w której działamy. Jacek ma doświadczenie w pracy z organizacjami, które rosną szybko, a ich potrzeby marketingowe równie szybko się zmieniają. Wyjście z marką Future Mind poza Polskę wymaga testowania wielu pomysłów oraz bieżącego ich analizowania. Na co dzień dużą wagę przywiązujemy do danych i również, zespół marketingu kierowany przez Jacka będzie pracował w ten sposób– mówi Tomasz Woźniak, CEO, Future Mind.

Jacek Dziura to ekspert ds. marketingu i doradca biznesowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty w Polsce i zagranicą dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A. czy Booking.com.

Nowy szef działu marketingu w Future Mind jest wykładowcą akademickim oraz prelegentem, który podczas zeszłorocznego Executive Summit otrzymał tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2021 w kategorii „Master of content marketing”.

Dziura to także Członek Komitetu Eksperckiego Sektorowej Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oraz twórca takich projektów jak „Magazyn Digital”, program „Zapytaj o SEO” i podcast „Zrozumieć e-commerce”.

Jest absolwentem Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Posiada także międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL, który potwierdza jego kwalifikacje pozwalające na prowadzenie działań operacyjnych w digital marketingu.

Polecane artykuły
AktualnościAppleWiadomości

W Irlandii Apple odnotowało w zeszłym kwartale zysk w wysokości 14,7 miliarda USD

AktualnościChinyinnowacjeWiadomości

Chiński indeks innowacyjności wzrósł o 6,0%

Air FranceAktualnościWiadomości

Air France poleci do Orlando

AktualnościWiadomości

mBank zależny od Commerzbanku znów osiąga zyski

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *