Chiny wzywają Holandię do przywrócenia stabilności globalnego łańcucha dostaw chipów

AktualnościWiadomościZarządzanie

Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind

Do zespołu Future Mind dołączył Jacek Dziura, który objął nowo powołane stanowisko Head of Marketing. Nowy szef tego pionu zajmie się strategią komunikacji marketingowej oraz współpracą z partnerami firmy. Rozbudowa struktury działu marketingu to odpowiedź na intensywny rozwój firmy, która planuje ekspansję zagraniczną.

Jacek Dziura objął stanowisko wraz z początkiem września bieżącego roku. Jako szef działu marketingu będzie odpowiedzialny za kreowanie i wdrożenie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych. Do jego zadań będzie należeć także wzmocnienie wizerunku marki na rynkach międzynarodowych.

-Cieszymy się, że dołącza do nas doświadczony manager, który zna nowe technologie i rozumie branżę, w której działamy. Jacek ma doświadczenie w pracy z organizacjami, które rosną szybko, a ich potrzeby marketingowe równie szybko się zmieniają. Wyjście z marką Future Mind poza Polskę wymaga testowania wielu pomysłów oraz bieżącego ich analizowania. Na co dzień dużą wagę przywiązujemy do danych i również, zespół marketingu kierowany przez Jacka będzie pracował w ten sposób– mówi Tomasz Woźniak, CEO, Future Mind.

Jacek Dziura to ekspert ds. marketingu i doradca biznesowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty w Polsce i zagranicą dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A. czy Booking.com.

Nowy szef działu marketingu w Future Mind jest wykładowcą akademickim oraz prelegentem, który podczas zeszłorocznego Executive Summit otrzymał tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2021 w kategorii „Master of content marketing”.

Dziura to także Członek Komitetu Eksperckiego Sektorowej Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oraz twórca takich projektów jak „Magazyn Digital”, program „Zapytaj o SEO” i podcast „Zrozumieć e-commerce”.

Jest absolwentem Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Posiada także międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL, który potwierdza jego kwalifikacje pozwalające na prowadzenie działań operacyjnych w digital marketingu.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Walka o środki z KPO na elektromobilność. Eksperci ostrzegają – błędna koncepcja może prowadzić do finansowania chińskich producentów za unijne środki

AktualnościWiadomości

Od aroganckiego egocentryka do prawdziwego lidera

AktualnościWiadomości

Hazard online jest wszechobecny. Ryzyko jest również wszechobecne

AktualnościWiadomości

Nazwa stacji MSNBC ulega zmianie, ale jej liderzy zapewniają, że jej misja pozostanie ta sama

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *