Artykuł miesiąca: Psychologia strategicznego przywództwa

AktualnościWiadomości

E-marketing w finansach. Powstała pierwsza zamknięta grupa robocza w IAB Polska

W kwietniu br. w ramach struktur IAB Polska została powołana pierwsza zamknięta grupa robocza E-marketing w finansach, w skład której weszli przedstawiciele największych instytucji z sektora bankowego. Celem grupy jest wymiana doświadczeń oraz wypracowanie wspólnych standardów oraz dobrych praktyk w zakresie działań e-marketingowych sektora finansowego. 

Grupa Robocza E-marketing w finansach powstała w odpowiedzi na specyfikę branży oraz uwarunkowania prawne, które stawiają wiele wyzwań w obszarze komunikacji cyfrowej. W jej składzie znaleźli się przedstawiciele największych firm sektora bankowego: PKO Bank Polski, Pekao S.A., Getin Noble Bank, Credit Agricole, Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska S.A., Santander Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, mBank.

Jest to pierwsza w IAB Polska grupa robocza, w której pracach uczestniczyć mogą tylko przedstawiciele reklamodawców konkretnego sektora rynkowego. Decyzję o jej zamkniętym charakterze podjęliśmy z myślą o komforcie prac oraz specyfice wyzwań branży finansowej. Również z tego powodu do prac w Grupie zapraszamy także firmy z sektora finansowego,  które nie są zrzeszone w IAB Polska, a rozważają dołączenie do nas w najbliższej przyszłości.

– mówi Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska.

Celem Grupy jest wymiana doświadczeń, wypracowanie wspólnych standardów oraz dobrych praktyk, które wpłynęłyby na poprawę jakości działań e-marketingowych oraz ułatwiły codzienną pracę marketerom z sektora finansowego.

Sektor finansowy jest w specyficznej sytuacji reklamowej z uwagi na obowiązujące go regulacje. Wpływa to na elastyczność i kreatywność działań prowadzonych w Internecie. Grupa Robocza E-marketing w finansach  powstała z potrzeby odkrywania nowych przestrzeni współpracy z wydawcami. Dostrzegamy zawrotne tempo, w jakim rozwijają się technologie sprzedażowo-marketingowe i chcemy z tego trendu korzystać. Dlatego spróbujemy dopasować dostępne formaty reklamowe do wymogów stawianych reprezentantom branży finansowej. Jednocześnie, jako reprezentanci branży, dla której zaufanie to priorytet, chcemy, żeby wypracowane przez nas rozwiązania spełniały najwyższe wymogi bezpieczeństwa. Dlatego zdecydowaliśmy się na dialog. Chcemy budować standard prowadzenia działań w Internecie, który pogodzi przepisy prawa i nowoczesne rozwiązania eCommerce.

– komentuje Jakub Jaśkiewicz (mBank), szef Grupy Roboczej E-marketing w finansach

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie

AktualnościWiadomości

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami

AktualnościWiadomości

Automatyzacja procesów księgowych. Zagrożenie, a może szansa dla pracowników?

AktualnościWiadomości

By odmówić przedsiębiorcy zwrotu VAT, fiskus zajął dwa wzajemnie sprzeczne stanowiska, a dla przedsiębiorcy wybrał to niekorzystne

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: