POLSKI TRANSPORT I LOGISTYKA CELEM ROSYJSKICH HAKERÓW

AktualnościWiadomości

X Elona Muska chce 19 euro za abonament bez reklam

Miliarder technologiczny coraz częściej próbuje uzupełnić utracone o połowę przychody z reklam przychodami z subskrypcji. Zaprezentowano nowe poziomy subskrypcji.

W poszukiwaniu nowych źródeł dochodu platforma internetowa X Elona Muska wprowadziła droższą wersję subskrypcyjną bez żadnych reklam. W Niemczech kosztuje to dobre 19 euro miesięcznie.

W jedynym dotychczas modelu abonamentowym za 9,52 euro liczba reklam jest zmniejszona o połowę. Oprócz droższego abonamentu X wprowadził także tańszą wersję weekendową za 3,57 euro z mniejszą liczbą funkcji.

Rok temu Musk kupił serwis krótkich wiadomości Twitter za 44 miliardy dolarów i zmienił jego nazwę na X. Przychody z reklam, które zawsze stanowiły podstawę działalności Twittera, spadły następnie o połowę, ponieważ firmy obawiają się bardziej negatywnego otoczenia dla swoich marek. Miliarder technologiczny coraz częściej stara się wypełnić lukę przychodami z subskrypcji.

Nowe poziomy subskrypcji zostały wprowadzone bez możliwości przełączania się między nimi przez obecnych klientów korzystających z subskrypcji bez konieczności anulowania subskrypcji. Funkcja ta powinna nastąpić dopiero za kilka tygodni.

Polecane artykuły
Aktualnościataki cyberCheck PointcyberatakicyberbezpieczeństwoWiadomości

Polski transport i logistyka celem rosyjskich hakerów. Polskie służby ostrzegają

AktualnościWiadomości

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie

AktualnościWiadomości

Foxconn planuje zainwestować 1,5 miliarda dolarów w Indiach

AktualnościWiadomości

Stanowisko CEO przeszło znaczącą transformację

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *