Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

AktualnościWiadomości

Samsung bez barier

 

6 listopada 2015 roku, Samsung Brand Store w CH Arkadia otrzymał certyfikat „Obiekt bez barier” Fundacji „Integracja”. Jest to pierwsze wyróżnienie tego typu dla firmy z branży nowoczesnych technologii. Potwierdza ono dostępność architektoniczną lokalizacji dla osób z niepełnosprawnościami.

Samsung Electronics Polska zrobił kolejny krok w ułatwieniu osobom niepełnosprawnym dostępu do nowoczesnych technologii. Po przygotowaniu internetowego punktu obsługi klienta dla osób niesłyszących, tym razem do potrzeb osób niepełnosprawnych został dostosowany Samsung Brand Store. Jest on jak dotąd jedynym obiektem z branży technologicznej, który otrzymał certyfikat „Obiekt bez barier”.

Nowoczesne technologie to dziś często jedyny kontakt ludzi niepełnosprawnych ze światem zewnętrznym. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby nasze sklepy były im przyjazne i otwarte na ich potrzeby– podkreśla Magdalena Olborska, CSV & Partnership Manager w Samsung Electronics Polska.

Certyfikat Fundacji „Integracja” jest przyznawany obiektom użyteczności publicznej, biurowym, handlowym i mieszkalnym. Warunkiem jego uzyskania jest pozytywny wynik audytu architektonicznego. Samsung Brand Store w CH Arkadia pomyślnie przeszedł test i wizytację komisji, dlatego od dzisiaj wszyscy klienci będą mogli czuć się w nim komfortowo. Poświadcza to prezes Fundacji „Integracja”, Pan Piotr Pawłowski:

– Bardzo cieszę się, że Integracja jest partnerem firmy Samsung w promowaniu szeroko rozumianej dostępności. Jestem pod wielkim wrażeniem kompleksowych działań, które podjęła firma Samsung, by zapewnić klientom z niepełnosprawnością pełną dostępność, która umożliwi im swobodne i samodzielne korzystanie z punktu handlowego – powiedział Piotr Pawłowski z Fundacji „Integracja”.

Samsung Brand Store w CH Arkadia przeszedł wiele zmian, aby stać się obiektem przyjaznym dla osób niepełnosprawnych. Na szczególną uwagę zasługuje nowe stanowisko do obsługi osób starszych i niepełnosprawnych, które ma specjalne udogodnienia i jest obsługiwane przez wykwalifikowany personel. W dodatku w całym obiekcie zrezygnowano z mebli utrudniających orientację w przestrzeni osobom niewidomym, bądź poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Wiele wysiłku i pracy wymagała zmiana rodzaju oświetlenia w salonie, tak aby ułatwiało ono poruszanie się po sklepie osobom niedowidzącym i komunikację z personelem klientom  niedosłyszącym. Jedną z najważniejszych modyfikacji wyróżniających to miejsce jest z pewnością aplikacja „MIGAM”, która ułatwi obsługę osób głuchoniemych. Zwrócono uwagę także na opisy produktów – zwiększając czcionkę, kontrast barw i ich umiejscowienie. Ta zmiana wpłynie na korzyść wszystkich klientów, w szczególności, że do końca roku trzy nowe sklepy – w Bydgoszczy, Wrocławiu i w Kielcach, zostaną przystosowane na wzór Samsung Brand Store w CH Arkadia.

Polecane artykuły
AktualnościTechnologieWiadomości

Profesjonalne wideokonferencje – wybierz najlepsze miejsce

AktualnościITWiadomości

Teamviewer - nowy partner SAP

AktualnościWiadomości

Ile kosztuje wycofanie produktu z rynku?

AktualnościHandelWiadomości

Firmy poszukują handlowców i ekspertów ds. sprzedaży

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: