Marcin Wójtowicz został Business Development Managerem w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w targetowaniu i realizacji kampanii drive to store. Ma budować na rynku świadomość oferowanych produktów i sprzedawać je domom mediowym oraz klientom bezpośrednim. Zarząd docenił jego wieloletnie doświadczenie, zdobyte w agencjach mediowych, mediach, a także sieciach reklamy online. I podkreśla, że w poprzednich miejscach pracy Wójtowicz cieszył się dużym uznaniem klientów. Dlatego właśnie został wybrany do utrzymywania dobrych relacji z usługobiorcami Proxi.cloud i pozyskiwania nowych kontaktów. Wesprze też zespół w poszerzaniu oferty produktowej, by jak najlepiej odpowiadała na bieżące potrzeby i oczekiwania rynku.
Marcin Wójtowicz został nowym Business Development Managerem w Proxi.cloud. Wcześniej pracował w agencjach mediowych (MullenLowe, Havas) i mediach (Multikino Media). Działał również na rzecz reklamodawców (FFiL Śnieżka), a także dostawców narzędzi reklamowych (YOC Poland).
– Z Marcinem spotykamy się biznesowo już po raz drugi i jestem mu ogromnie wdzięczna za okazane mi ponownie zaufanie oraz chęć wsparcia mojego zespołu. Ma on wieloletnie doświadczenie sprzedażowe, które zdobywał w domach mediowych i sieciach reklamy online. Posiada szeroką wiedzę na temat współpracy z domami mediowym. Potrafi zachować spokój pod presją czasu, która towarzyszy branży non stop. I co najważniejsze, klienci lubią z nim pracować oraz cenią jego kompetencje. Wierzę, że stworzymy zgrany zespół i tym samym zbudujemy silną pozycję Proxi.cloud na rynku reklamy digital – komentuje Sylwia Kaska, Head of Sales w Proxi.cloud.
Na nowym stanowisku Marcin Wójtowicz będzie odpowiedzialny za budowanie świadomości produktów Proxi.cloud i ich sprzedaż domom mediowym oraz klientom bezpośrednim. – Na początku musimy wspólnie przedstawić klientom nasze portfolio produktowe kampanii digitalowych, oparte na unikalnych danych o użytkownikach mobile, opracowanych na podstawie ich zachowań w świecie realnym. Jest to najbardziej precyzyjny produkt na rynku dotyczący targetowania. Kolejnym filarem jest możliwość realizowania performance’u offline, w postaci skierowania tych użytkowników do konkretnych sklepów stacjonarnych i raportu z ilości ich wizyt. Długoterminowo będziemy zbierać informacje odnośnie potrzeb konsumentów i stale wprowadzać ulepszenia naszej oferty oraz kolejne produkty – mówi Sylwia Kaska.
Odpowiadając za sprzedaż i rozwój biznesu, Marcin Wójtowicz będzie skoncentrowany na wzmocnieniu relacji z obecnymi klientami agencyjnymi i pozyskaniu nowych usługobiorców wśród nieobsługiwanych wcześniej branży. – Moim zadaniem będzie poszerzenie bazy klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi odbiorcami usług. Do tego zapewnię zespołowi wsparcie przy rozwoju oferty produktowej tak, żebyśmy jeszcze lepiej odpowiadali na potrzeby i oczekiwania rynku – zapowiada Marcin Wójtowicz, nowy Business Development Manager w Proxi.cloud.
Jak sam podkreśla, jest przekonany o tym, że zdobyte przez niego doświadczenie oraz kompetencje stanowią solidne podstawy do skutecznego funkcjonowania na nowym stanowisku. – Mam ogromną chęć do podjęcia nowych wyzwań i rozwijania się dalej w strukturach Proxi.cloud. Pragnę w tym celu wykorzystać moje umiejętności analityczne, kreatywność oraz zdolność do efektywnej współpracy zespołowej – podsumowuje Marcin Wójtowicz.