Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomości

Polski rynek fitness przeżywa boom. Światowy gigant Technogym otwiera swój salon.

Polski rynek fitness to obecnie ponad 2,5 tys. klubów i blisko 3 miliony ćwiczących Polaków. Według specjalistów z firmy Deloitte w najbliższych latach dynamika rozwoju tego rynku utrzyma się dzięki konsolidacji podmiotów oraz dalszemu wzrostowi popularności zdrowego stylu życia. Polacy coraz chętniej ćwiczą zarówno w klubach, jak i w warunkach domowych. Takie zmiany w upodobaniach Polaków nie pozostają niezauważone przez światowych gigantów rynku. Stąd decyzja lidera rynku Wellness – firmy Technogym – o otwarciu firmowego salonu w Polsce.

Technogym to prekursor światowej branży Wellness. Dzisiejsza pozycja tej marki jest efektem ponad 35 lat pracy założyciela firmy – Nerio Alessandri, który w 1983 roku starał się stworzyć firmę opartą na koncepcji wellness łączącej trzy elementy: regularne ćwiczenia ciała, zbilansowaną dietę i pozytywne podejście do życia. A zatem Wellness to nie tylko profesjonalny sprzęt, technologia i najwyższy poziom designu. To filozofia, która przyświeca każdej decyzji podejmowanej dziś w głównej siedzibie Technogym, znajdującej się we włoskim miasteczku Cesena, tuz obok Bolonii. Filozofia, która na stałe wpisała się nie tylko w światowy rynek fitness, lecz dzisiejszy trend zdrowego życia.

Koncepcja Wellness ma zastosowanie zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy Technogym.  Firma realizuje specjalny program zdrowego życia (well-being) dla pracowników, polegający na przygotowywaniu specjalnego, zdrowego menu w firmowej restauracji, udostępnianiu własnej wielkiej siłowni w wolnym czasie, regularnych badaniach stanu zdrowia i kondycji fizycznej pracowników. To może tłumaczyć, dlaczego siedziba Technogym jest przez wielu mieszkańców okolic nazywana ‘’Miasteczkiem Zdrowia’’.

Sama siedziba jest zbudowana z materiałów ekologicznych, drewna naturalnego, a przed głównym wejściem powstała ruchoma platforma, na której odbywają się poranne ćwiczenia jogi.

Nerio Alessandri, założyciel firmy, przyznaje, że w dzisiejszych czasach brak zdrowej diety oraz siedzący tryb życia są głównym powodem obniżenia jakości życia i wielu chorób, również śmiertelnych. W Technogym promocja wellness prowadzona jest w pierwszej kolejności wśród pracowników, pomagając im zachować zdrowie i dobre samopoczucie, a jednocześnie budując grupę lojalnych pracowników, którzy sami stają się ambasadorami marki.

Teraz koncepcja Wellness na stałe zagości w Polsce. Technogym otwiera swój salon pokazowy w Warszawie, chcąc przybliżyć świat profesjonalnego sprzętu i stylu życia klientom indywidualnym.

– Podstawowym celem otwarcia showroomu jest umożliwienie klientom indywidualnym poznania produktów TECHNOGYM na żywo. W Polsce stale rośnie świadomość zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej, co przekłada się nie tylko na frekwencję w klubach fitness, ale również zwiększone zainteresowanie urządzeniami domowymi. Otwarcie showroomu to dla nas szansa rozwoju w tym segmencie – informuje Dominik Śliwowski, Członek Zarządu ITP S.A. oraz General Manager marki TECHNOGYM w Polsce.

W Europie liderem rynku fitness są Niemcy (10,6 mln członków w 9.000 klubów). Drugim rynkiem jest Wielka Brytania (9,7 mln członków), a za nią Francja (5,7 mln), Włochy (5,3 mln), Hiszpania (5,2 mln). Polski rynek z 2,9 mln aktywnych członków, zarejestrowanych w 2.600 klubach fitness (Deloitte Polska, 2018) szybko goni światową czołówkę, obecnie zajmując 7 pozycję w Europie.

Grupą docelową włoskiego producenta są nie tylko prestiżowe kluby sportowe, ale również profesjonalni sportowcy oraz zamożni klienci indywidualni, oczekujący najwyższej jakości produktów.

– Nasz showroom ma na celu zaprezentować urządzenia do użytku domowego i pokazać jak odpowiednio dobrać wystrój wnętrza poprzez zastosowanie nowoczesnej technologii multimedialnej. Chcemy, aby każdy odwiedzający nas klient został dosłownie zarażony ideą Wellness i poczuł się u nas wyjątkowo – dodaje Śliwowski.

Technogym wyposażył w swój sprzęt ponad 65 tysięcy klubów fitness oraz ponad 100 tysięcy apartamentów i domów prywatnych na całym świecie. Marka posiada swoje butiki m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Rosji i Stanach Zjednoczonych.

Polecane artykuły
AktualnościCheck PointcyberatakicyberbezpieczeństwoWiadomości

Polacy planują majówkę i urlop a cyberprzestępcy podszywają się pod Airbnb

AktualnościITWiadomości

Ultimatum Komisji Europejskiej dla Tiktok

AktualnościWiadomości

Mistral planuje pozyskać pięć miliardów dolarów

AktualnościWiadomości

Adidas zachwyca swoich akcjonariuszy

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: