Co chiński raport na temat handlu zagranicznego oznacza dla świata?

Czas wolnyLifestyleWiadomości

Nowy program lojalnościowy w sklepach Carrefour

Carrefour po raz kolejny zaskakuje swoich klientów proponując im oryginalny program lojalnościowy. Album z przepisami kulinarnymi – „Disney. Gotuj z nami!”, to skierowana do najmłodszych publikacja z popularnymi postaciami Disneya, która łączy zabawę i naukę gotowania ze zdrowym odżywianiem.

W albumie dostępnym we wszystkich hiper i supermarketach Carrefour w Polsce, pojawiają się postacie z najpopularniejszych filmów Disneya, m.in.: Myszka Miki i Przyjaciele, Kubuś Puchatek czy Wróżki. Celem akcji jest promowanie wśród najmłodszych zdrowych nawyków żywieniowych, takich jak włączanie owoców, warzyw i orzechów do codziennej diety czy zastępowanie pełnotłustych wyrobów mlecznych, tymi o obniżonej zawartości tłuszczu. Jest to element prowadzonej przez Carrefour kampanii „Z miłości do zdrowia”, w której ramach od 2013 roku sieć promuje wśród Polaków zdrowie odżywianie oraz aktywność fizyczną.

Carrefour nieustannie inwestuje w atrakcyjne i innowacyjne formy promocji. Poprzez ciekawe działania marketingowe pragniemy zachęcić klientów do odkrywania bogatego i różnorodnego asortymentu naszych sklepów oraz do poznawania pojawiających się w nim nowości – mówi Robert Noceń, Dyrektor Carrefour Polska ds. Eksploatacji Hipermarketów. Album „Disney. Gotuj z nami!” to element nowatorskiej akcji promocyjnej zachęcającej do zdrowego, rodzinnego gotowania. Jestem przekonany, że dzięki tej publikacji wielu naszych klientów będzie zwracało większą uwagę na swoją dietę i korzystało z szerokiej oferty zdrowych produktów dostępnych w naszych hipermarketach – dodaje Robert Noceń.

Polecane artykuły
Aktualnościataki cyberCheck PointWiadomości

Pożary w LA oraz kody QR. Wyłudzono dane 80 osób!

AktualnościWiadomości

Richemont błyszczy rekordową sprzedażą w kwartale świątecznym

AktualnościWiadomości

Niemcy gromadzą na swoich kontach biliony euro

Aktualnoście-commerceWiadomości

Akcje Zalando rosną po dobrych danych biznesowych

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *