Check Point wykorzystuje sztuczna inteligencję do walki z oszustwami

Emirates, linie łączące ludzi, pasje i miasta na całym świecie, rozpoczęły globalną kampanię „Be There”, która promuje ciekawość świata i zamiłowanie do podróży.

Głównymi bohaterami kampanii prowadzonej za pośrednictwem Internetu i portali społecznościowych jest grupa globtroterów Emirates, wybrana spośród energicznych i zaangażowanych pracowników przewoźnika pochodzących z ponad 130 krajów. Podczas sześciomiesięcznej podróży ambasadorzy akcji „Be There” będą realizować swoje pasje i dzielić się doświadczeniami.

Siedmioro bohaterów, wyłonionych spośród załogi Emirates w konkursie przypominającym talent show, będzie miało niepowtarzalną okazję, aby w czasie swojej podróży odkryć skarby kryjące się w wybranych miastach należących do obejmującej sześć kontynentów siatki połączeń przewoźnika. Zadaniem każdego z globtroterów będzie nagranie filmu dokumentującego podróż śladami swoich zamiłowań – od muzyki, kulinaria i modę po turystykę przygodową – dzięki czemu każda wyprawa będzie jedyna w swoim rodzaju. Kampanię „Be There” rozpocznie Rahed Ammoura, poszukiwacz przygód i specjalista Emirates od szkoleń personelu pokładowego. Rahed spróbuje swoich sił na wyspie Bali, dokąd linie Emirates uruchomią codzienne połączenie 3 czerwca br.

Aby nadać kampanii globalny rozgłos, linie Emirates będą współpracować z National Geographic Channel, wykorzystując ogromny zasięg kanału, a także publikować relacje z podróży za pośrednictwem własnej strony internetowej i profili w portalach społecznościowych. Zespół National Geographic Channel uczestniczył w castingu, treningu rozwoju umiejętności personalnych uczestników, a także wspierał produkcję materiałów promocyjnych. Ponadto pomagał także przeszkolić siedmioro globtroterów w zakresie podstawowych umiejętności i technik wizualnych pozwalających opowiedzieć przykuwającą uwagę historię.

Kiedy zastanawiamy się, dlaczego podróżujemy, odpowiedź znajdujemy bardzo szybko. Niemal 500 zgłoszeń do kampanii „Be There”, które nadesłali członkowie naszego utalentowanego zespołu, a także ogromne wsparcie pracowników firmy dla uczestników programu, świadczą o naszym wspólnym zamiłowaniu do podróży. O sukcesie naszej linii stanowią w dużej mierze ludzie i duch przygody – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki. Kampania odzwierciedla wartości naszej firmy. Jestem dumny z naszych kolegów, którzy będą reprezentować Emirates jako ambasadorzy kampanii „Be There”. Mamy nadzieję, że relacje z ich wypraw zainspirują jeszcze więcej ludzi do podróży i odkrywania świata.

Kampania „Be There” stanowi przykład harmonijnej współpracy między dwiema globalnymi markami – powiedział Con Apostolopoulos, wiceprezes ds. reklamy i współpracy w Fox International Channels. Dzięki wyjątkowo barwnej narracji, National Geographic Channel zaprezentuje grupę fascynujących osobowości pracujących dla Emirates, którzy mogą być inspiracją dla innych podróżników.

Na początku kampanii „Be There” 80 tys. pracowników Emirates Group otrzymało zaproszenie do nagrania krótkiego filmu, którego celem była autoprezentacja, przedstawienie własnej pasji oraz opowiedzenie, w jaki sposób podróżowanie pozwala im spełniać marzenia. W nadesłanych filmach uczestnicy zaprezentowali szerokie spektrum zainteresowań, m.in. fotografię, modę, muzykę, sporty ekstremalne, kulinaria, sztukę i wiele innych. Spośród zgłoszeń wyłoniono 20 finalistów, którzy wzięli udział w przesłuchaniu na żywo przed dużą widownią i jury złożonym z tak znanych postaci, jak m.in. słynna szef kuchni i osobowość telewizyjna . Finaliści w czasie zaledwie dwóch minut musieli uzasadnić, dlaczego zasługują na szansę wystąpienia w kampanii. Zwycięzcy pochodzą z najróżniejszych środowisk i zajmują rozmaite stanowiska w strukturach linii Emirates.

Podróż globtroterów będzie trwać od maja do listopada. W tym czasie zwiedzą łącznie niemal 40 miast. Trasa podróży i historia bohaterów kampanii będzie relacjonowana na stronie www.emirates.com/bethere, gdzie znajduje się także więcej informacji o samym projekcie. Ich podróż można śledzić również za pośrednictwem kanału National Geographic, a także na profilu Emirates w portalach Facebook, YouTube, Instagram i Twitter. Co tydzień będzie pojawiał się nowy post z wyprawy; do dyskusji można dołączyć używając hasztagu #BeingThere.

Polecane artykuły
Aktualnoście-commerceKLMWiadomości

KLM jako pierwszy używa elektrycznych ciężarówek-chłodni

AktualnościCheck PointcyberatakiWiadomości

Hakerzy zagrożeniem dla polskich i europejskich banków

Aktualnoście-commerceWiadomości

Jakie dokumenty są potrzebne do wnioskowania o kredyt?

Aktualnoście-commerceWiadomości

Wyroby czekoladowe znacznie droższe niż rok temu

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *