Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

AktualnościWiadomościZarządzanie

Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden

 

Z początkiem listopada do departamentu marketingu w Nationale-Nederlanden dołączyła Joanna Pędzińska. Przez najbliższy rok obejmie funkcję Dyrektora ds. Komunikacji z Klientem. Zastąpi na tym stanowisku Martę Maszewską-Danielewicz, która rozpoczęła roczny projekt w ramach zagranicznych struktur firmy.

Joanna profesjonalnie zajmuje się komunikacją od 21 lat. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej oraz PR dla nowych marek i produktów na polskim rynku.

Do listy jej sukcesów zawodowych jako Dyrektora Marketingu można zaliczyć m.in. wprowadzenie na rynek marki Play, zainicjowanie akcji “Szalone Środy” w PLL LOT oraz realizację kampanii Dreamlinera w Polsce. Posiada również doświadczenie w branży finansowej, które zdobywała jako Dyrektor ds. Komunikacji w Credit Agricole. Jest także założycielem i członkiem Stowarzyszenia Marketing4Business.

Joanna Pędzińska ukończyła kierunek Zarządzanie i Marketing na SGH oraz studia podyplomowe na kierunku Public Relations.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Facebook zmienia szefa technologii

AktualnościWiadomości

TOYOTA GAZOO Racing na Rajdzie Dakar 2022

AktualnościWiadomości

Firmy nie inwestują w narzędzia wspierające pracę zdalną i hybrydową

AktualnościITWiadomości

Packeta pomoże polskim e-commercom w ekspansji zagranicznej

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: