Artykuł miesiąca: Praca w IT nie tylko dla programistów. TOP 3 zawody z gwarancją zatrudnienia i dobrą pensją

AktualnościLifestyleWiadomości

Niecodzienna historia nowych strojów służbowych dla pracowników sieci hoteli Campanile

 

Udział w akcjach charytatywnych, nowy program lojalnościowy Instant Flavours Benefit oraz zmiana wizerunku pracowników sieci hoteli Campanile – końcówka roku 2019 była dla Louvre Hotels bardzo dynamiczna. 

Niewątpliwą ciekawostką jest sposób zmiany identyfikacji wizualnej pracowników sieci hoteli Campanile, którzy z końcem roku otrzymali nowe uniformy i od tego czasu prezentują je dumnie wszystkim odwiedzającym hotele gościom.

Louvre Hotels Group od dłuższego czasu kieruje do swoich pracowników specjalny projekt „Teraz Ty, teraz My”, którego głównym zadaniem są wspólne działania na rzecz ulepszania swojego miejsca pracy – sukces projektu wynika z dużego zaangażowania samych pracowników. Nie bez powodu LHG otrzymało w 2019 roku certyfikat The Best Place to Work.

Za doskonałe podsumowanie I edycji projektu uznano jeden z pomysłów, dotyczący stworzenia nowego i autorskiego wzoru stroju służbowego dla pracowników sieci hoteli Campanile. Ogłoszony konkurs na zaprojektowanie nowych kreacji cieszył się dużym zainteresowaniem – okazało się, że wśród pracowników sieci Campanile nie brakuje ciekawych pomysłów i nowatorskich rozwiązań. Ostatecznie, pracownicy głosując, wspólnie wybrali jeden projekt, który zawierał wszystkie wymagane części składowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o kolorystkę dedykowaną marce – kolory biel i granat oraz nowopowstałe logo Hello, które nadaje lekkości i odzwierciedla podejście do gościa.

Kolejny etap to współpraca z profesjonalną firmą – zwyciężczyni konkursu została zaproszona do siedziby pracowni projektowej we Francji, aby już na miejscu przyjrzeć się poszczególnym etapom pracy profesjonalistów, w których sama brała również aktywny udział. Następny krok to produkcja kolekcji ubrań, na której finalny efekt czekali wszyscy.

I tak powstały trzy warianty strojów dla kobiet i mężczyzn w zależności od wykonywanej pracy, od firmowego t-shirta, przez wersję casual, aż po opcję elegancką. Końcowy efekt zasługuje na pozytywny komentarz.

– Bardzo cieszymy się z dużego zaangażowania, do którego zachęcił nas wszystkich projekt „Teraz Ty, teraz My”, jest to dla nas wskazówka, że ścieżka, jaką firma zdecydowała się iść, to prawidłowy kierunek do stworzenia uczciwego i odpowiedzialnego miejsca pracy, a tym samym do współpracy z zadowolonym zespołem – mówi Natalia Kukowska, Dyrektor Regionu Zachodniego i hotelu Campanile Bydgoszcz – Projekt w różnych formach będzie z pewnością kontynuowany w kolejnych latach – dodaje Natalia Kukowska. 

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad  1500 hoteli w 54 krajach.

Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z luksusową grupą Lucien Barrière.

Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

Polecane artykuły
AktualnościManager lotniczyWiadomości

Lufthansa rozważa z United Airlines przejęcie TAP Portugal

AktualnościWiadomości

Dane osobowe w rekrutacji – jak nie naruszać przepisów

AktualnościManager lotniczyWiadomości

Air France poleci do Chennai

AktualnościWiadomości

Internetowe zbiórki charytatywne – co warto wiedzieć, żeby bezpiecznie pomagać potrzebującym?

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: