Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

UbezpieczeniaWiadomości

Nationale-Nederlanden przypomina Polakom o najważniejszych wartościach

Nationale-Nederlanden TUnŻ (wcześniej ING TUnŻ) rozpoczęło kampanię pod hasłem „Twoje życie jest ważne”. Głównymi bohaterami spotów są nastolatkowie, którzy w niecodzienny sposób zwracają uwagę dorosłych na najważniejsze życiowe wartości, o którym zdarza się im zapominać. Ich celem jest podkreślenie znaczenia profilaktyki zdrowotnej i finansowej w zapewnieniu sobie i najbliższym bezpiecznej przyszłości finansowej. To pierwsza akcja promocyjna tego ubezpieczyciela po oficjalnej zmianie szyldu.

W jednym z filmów wykorzystano słowa i melodię słynnego utworu Marka Grechuty „Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy”, ale w zaskakującej aranżacji wykorzystującej technikę beatboxingu. Po występie młodych wykonawców na ekranie pojawią się także Viktoria – postać znana z wcześniejszych kampanii ING Życie, która namawia widzów do wspólnego wykonania kolejnego kroku w trosce o życie, zdrowie i bezpieczeństwo finansowe.

– Marka Nationale-Nederlanden jest dalej pamiętana nie tylko przez współpracujących z nami od lat agentów, ale również – przez klientów. Mimo że od 6 lat nie była komunikowana na polskim rynku, wciąż jest utożsamiana ze stabilną międzynarodową firmą i profesjonalnymi przedstawicielami – komentuje Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden TUnŻ. –Zamierzamy nadal podejmować istotne społecznie tematy i edukować w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej. Będziemy namawiać wszystkich Polaków, aby aktywnie podchodzili do dbania o zdrowie i własną przyszłość. Zależy nam by, tak jak w ostatnich latach, współtworzyć pozytywny trend zmiany postaw społecznych w kwestii przeciwdziałania chorobom cywilizacyjnym. Stawiamy kolejny krok na drodze do naszego rozwoju i mamy nadzieję, że nasi klienci będą nam w niej towarzyszyć – dodaje Marta Maszewska-Danielewicz.

Akcja promocyjna obejmuje dwa spoty telewizyjne, które można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych np.: TVN, Polsat, stacje niszowe TVP i TVN oraz w Internecie m.in.: Onet.pl. Wirtualna Polska, YT, Gazeta.pl  Za kreację odpowiada agencja Brasil oraz K2, produkcją zajął się dom produkcyjny Prime Time, zaś planowanie i zakup mediów realizują MEC i Value Media. Za działania BTL odpowiedzialna jest agencja Focus Media.

Polecane artykuły
Air FranceAktualnościWiadomości

Air France-KLM podpisuje umowę z TotalEnergies na dostawę 1,5 mln ton SAF

AktualnościFinanseWiadomości

Większość milionerów używa kart kredytowych do wszystkich zakupów

AktualnościITTechnologieWiadomości

Bill Gates twierdzi, że gdyby zakładał Microsoft dzisiaj, skupiłby się na branży AI

AktualnościChinyWiadomości

Specjalne wydarzenie upamiętniające 75. rocznicę powstania ChRL w Berlinie

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły