Artykuł miesiąca: Trendy IT w branży telekomunikacyjnej w 2019 roku

AktualnościCzas wolnyLifestyleWiadomości

Miloo Home i Paprocki&Brzozowski  

Dwie, wiodące w swoich dziedzinach polskie marki, dla których dobry design, moda i najnowsze trendy są  zawsze priorytetem, nawiązały współpracę. Kooperacja rozpoczęła się od wspólnego zaprojektowania wnętrza atelier, ale plany zakładają kolejne projekty.

Marka Miloo Home powstała w wyniku rebrandingu House&More. Ta ekskluzywna sieć salonów wnętrzarskich, oferujących starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria
w różnych stylach – od ciepłego i przytulnego stylu boho, przez elegancki styl nowojorski do nowoczesnej klasyki, obecna jest na polskim rynku od 2009 roku. Obecnie Miloo Home posiada 16 salonów w największych polskich miastach oraz sklep internetowy. Marka rozwija się również za granicą. Jej produkty znajdziemy w eleganckim salonie w Dusseldorfie, usytuowanym w  prestiżowej części tego miasta. W kolejnych latach firma planuje ekspansję na inne rynki zagraniczne.

Nie dziwi więc fakt podjęcia współpracy z najbardziej znanym duetem polskich projektantów. Panowie Paprocki i Brzozowski współpracują ze sobą od 2000 roku i odnoszą niemałe sukcesy. Ich projekty są oryginalne, niebanalne i bardzo jakościowe. Ubierają głównie kobiety, a najbardziej znani są z wyrafinowanych wieczorowych kreacji i sukni ślubnych. Od kilku lat dostępna jest również linia basic – PLANTS.

 

 

1 (1)

Projektanci Miloo Home wyposażyli atelier Paprocki&Brzozowski w ekskluzywne meble i dodatki. Do atelier projektantów dobrano sofę Temple w turkusowym odcieniu oraz fotele pochodzące z tej samej linii. Całość została uzupełniona złotymi stolikami kawowymi oraz licznymi dodatkami –m.in lampami, świecznikami, wazonami. Jak wskazała Monika Bielska, dyrektor kreatywna Miloo Home: „Turkus uchodzi za kolor optymizmu, doskonale określa ludzi twórczych, pomysłowych, dlatego dobrze sprawdzi się we wnętrzu, które służy do przymiarek wyrafinowanych kreacji.” Dodatki natomiast pochodzą z naszej kolekcji Metropolitan, której wiodącym motywem jest miejski glamour. Taki styl świetnie sprawdza się w miejscu, gdzie króluje ekskluzywna moda, elegancja i szyk”- podsumowuje Monika Bielska. „Eleganckie odcienie turkusu pomagają nam w wyważeniu  i jasnej ocenie sytuacji, dlatego cieszę się, że jest dominującą barwą w miejscu, gdzie dokonywane są najważniejsze wybory”- komentuje Marcin Paprocki.

Plany zakładają kolejne projekty, obie strony nie wykluczają również stworzenia wspólnej kolekcji.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Jak uniknąć rozczarowania po hossie?

AktualnościWiadomości

Natrętny telemarketing na celowniku UODO

AktualnościInwestycjeWiadomości

Inwestycje w Polsce mogą nabrać tempa

AktualnościWiadomości

Ofiarami hejtu coraz częściej padają także firmy

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: