Artykuł miesiąca: Pracowniku pamiętaj o 1% dla Fundacji Opiekuńcze Skrzydła

AktualnościBankiWiadomości

mBank po raz kolejny z laurami w globalnym konkursie Efma

 

W międzynarodowym plebiscycie organizowanym przez Efma i Accenture na najbardziej innowacyjne projekty bankowe mBank po raz kolejny pojawił się w gronie najlepszych banków na świecie. Tym razem członkowie jury oraz głosujący w plebiscycie członkowie Efma postanowili przyznać pierwsze miejsce bankowej platformie marketingowej w kategorii „Digital Marketing”. Dodatkowo, drugie miejsce w kategorii najlepszego nowego produktu i usługi otrzymał Orange Finanse, a sam mBank zajął trzecią pozycję w kategorii „Global Innovator” w uznaniu za wszystkie zgłoszone do konkursu projekty.

Międzynarodowy konkurs „Distribution & Marketing Innovation Awards” został zorganizowany po raz trzeci przez Efma – organizację zrzeszająca ponad 3,3 tys. instytucji finansowych z ponad 130 krajów – oraz Accenture, firmę świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu.

Konkurs ma za zadanie nagrodzić najciekawsze i najbardziej innowacyjne projekty instytucji finansowych z całego świata, przeznaczone dla klientów detalicznych.

W tym roku do rywalizacji zgłoszono 500 innowacji z 211 instytucji finansowych, pochodzących z 59 krajów całego świata.

Projekty zgłaszane są bezpośrednio przez instytucje finansowe, potem jednak podlegają ewaluacji jury. Ostateczna punktacja w każdej z 10 kategorii podzielona jest równo między ocenę jury, złożonego z ekspertów w dziedzinie bankowości detalicznej oraz głosy członków Efma, oddawane za pośrednictwem portalu internetowego.

W tym roku mBank zdobył pierwsze miejsce w kategorii „Digital Marketing”, w ramach której doceniono internetową platformę marketingową, umożliwiającą zaoferowanie klientowi produktu we właściwym miejscu i czasie, w taki sposób, aby stała się ona dla niego ważną informacją oraz umożliwiła zbudowanie długotrwałej relacji z klientem.

Dodatkowo, mBank został nagrodzony w dwóch kolejnych kategoriach. Drugie miejsce za najlepszy produkt lub usługę bankową przypadło w tym roku Orange Finanse, wspólnemu projektowi banku w komórce stworzonemu przez mBank i Orange Polska w ramach ich strategicznej współpracy.
Ponadto, w uznaniu wszystkich zgłoszonych projektów, mBank stanął na 3. miejscu podium w kategorii „Global Innovator”. Poza już wymienionymi, doceniono lekką placówkę mBanku oraz usługę mobilnego mTransferu do płatności w Allegro.

– Wyróżnienie przez globalną organizację taką jak Efma, skupiającą członków instytucji finansowych z całego świata, jest potwierdzeniem, że obrany przez nas kierunek jest właściwy i wytycza nowe ścieżki dla całego sektora. Szczególnie jednak cieszy, że w tym roku zostaliśmy docenieni za projekt będący emanacją naszego bankowego DNA, czyli platformę umożliwiającą nawiązanie długofalowych relacji z klientem, dopasowanie się do jego zwyczajów i potrzeb  – mówi Jacek Iljin, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i procesów bankowych w mBanku.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Pierwszy raz w historii Swatch zanotował stratę w pierwszym półroczu

AktualnościWiadomości

Johnson wyrzuca Huawei z budowy brytyjskiej sieci 5G

AktualnościWiadomości

Tak będzie wyglądać nowa fabryka Tesli pod Berlinem

AktualnościWiadomości

Ile jesteśmy skłonni wydać na city break i gdzie najchętniej jedziemy?

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: