![](https://manager24.pl/wp-content/uploads/2016/02/02.jpg)
Firma Zippo, znana na całym świecie jako producent kultowych wiatroodpornych zapalniczek, z przyjemnością ogłasza, że wznawia bezpośrednią dystrybucję swoich produktów w Polsce. Mając na uwadze dobro klienta, Zippo powraca do Polski z niezwykłym, nowym modelem wiatroodpornej zapalniczki i bogatą gamą produktów lifestylowych i do stosowania na zewnątrz, w tym ogrzewacze do rąk i zapalarki do świec. Zippo działa już na rynkach w ponad 160 państwach na całym świecie i z przyjemnością powraca z rozszerzoną ofertą na polski rynek.
Marka powraca z większą, lepszą kolekcją zapalniczek wiatroodpornych i nadal tworzy nowe produkty. Polscy klienci będą mogli wybrać swój model ze zróżnicowanej gamy produktów prezentowanych w dwóch katalogach; General z klasycznymi modelami i Premium z produktami bardziej ekskluzywnymi i wysokiej jakości. Ponadto, Zippo będzie wprowadzać nowe, innowacyjne kolekcje dwa razy w roku, w tym unikatowe modele nawiązujące do polskiej kultury, bardziej atrakcyjne dla polskich konsumentów.
,,Zippo i Polskę łączą wieloletnie relacje. W okresie sprzed demokracji marka ta postrzegana była jako ikona zachodniego stylu, tak jak dżinsy i Coca-Cola.” ,,Ten krok pozwoli nam zbliżyć się do naszych klientów z ofertą niezwykłej gamy produktów i modeli, które przemówią zarówno do nowych klientów jak i wieloletnich fanów marki Zippo” – powiedział Manager ds. Zarządzania Marką, Brent Tyler.
Zippo to więcej niż zapalniczka
W trakcie swojej ponad 80-letniej historii, Zippo zyskała grono wpływowych i oddanych sympatyków. Marka, pojawiająca się regularnie w filmach na całym świecie, wychodzi poza korzyści funkcjonalne, stając się ikoną kultury. Zapalniczki Zippo wykorzystywane były jako rekwizyty w pierwszoplanowych rolach w wielu znanych polskich filmach i serialach telewizyjnych, jak również w teledyskach. Produkty Zippo pojawiły się między innymi w filmach Aftermath, 1920 Bitwa Warszawska i Pora Roku; w serialach telewizyjnych 39 i pół i Wataha; w teledyskach polskich artystów, w tym w kultowym utworze “Niepokonani” zespołu Perfekt.
Unikalny design, datowanie, przystępna cena i bogata historia zapalniczek Zippo sprawiają, że są one idealnym egzemplarzem kolekcjonerskim. Liczba kolekcjonerów i miłośników zapalniczek Zippo rośnie każdego dnia. Szacuje się, że tylko w Stanach Zjednoczonych jest około 4 milionów kolekcjonerów wiatroodpornych zapalniczek Zippo, a na całym świecie jest 11 oficjalnych klubów kolekcjonerskich.
,,Zapalniczki ZIPPO to prawdziwe ikony. Bardzo się cieszę, że będą one szeroko dystrybuowane w Polsce. Mam już nawet wybrane kilka egzemplarzy z najnowszej oferty, które koniecznie muszę dołączyć do swojej kolekcji. Te kultowe zapalniczki to wyznacznik stylu, dlatego dostęp do bogatej oferty to bardzo dobra wiadomość dla polskich klientów i lokalnych kolekcjonerów’’- powiedział Piotr, kolekcjoner z 15 letnim stażem. Produkty Zippo sprzedawane są w wielu sklepach stacjonarnych. Marka uruchamia również nowy sklep online www.zippo.pl, zapewniając tym samym większe możliwości zakupu produktów Zippo w Polsce.
O Zippo
Zippo, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, powstała jesienią 1932 roku. Firma założona przez George’a G. Blaisdella w Bradford, w Pensylwanii, wyprodukowała tam ponad 500 milionów odpornych na wiatr zapalniczek. Z wyjątkiem udoskonalenia kółka trącego i modyfikacji w wykończeniu obudowy, zapalniczka pozostaje niezmieniona i jest objęta słynną dożywotnią gwarancją Zippo: “Ma działać, a jeśli nie, naprawimy ją za darmo” (It works, or we fix it free). Zróżnicowana linia produktów Zippo zawiera akcesoria do zapalniczek i zapalarki, zegarki, perfumy oraz przybory codziennego użytku dla mężczyzn, a także szeroki asortyment dla wielbicieli aktywności na świeżym powietrzu.
Zippo oferuje swoje produkty w ponad 160 krajach, jest właścicielem marki zapalniczek Ronson oraz W.R. Case and Sons Cutlery Company. Obie firmy zlokalizowane są w Bradford, w Pensylwanii.Więcej informacji na stronie www.zippo.com.