Co chiński raport na temat handlu zagranicznego oznacza dla świata?

AktualnościManager lotniczyManager lotniczyPodróżeWiadomości

Lufthansa chce zarobić dzięki danym klientów

 

Szukając nowych źródeł przychodów, Lufthansa chce zarabiać na danych jej pasażerów. Rzecznik firmy potwierdził raport opublikowany w “Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung” (FAS).
CFO Lufthansy Simone Menne powiedział w rozmowie z “FAS”, że biznes wynikający z samego latania nie przynosi już wielkich dochodów: “Oceniając wielkość sprzedaży, jesteśmy największym przedsiębiorstwem lotniczym na świecie. Ale to co ma wpływ na wielkość Google czy WhatsApp to zupełnie inne standardy – firmy te generują zyski dzięki danym.
W tej chwili trwają prace nad różnymi projektami, które mają „zmonetyzować” dane klientów Lufthansy. Ale w grę nie wchodzi handel danymi. Plan zakłada, aby klientom proponować dodatkowe usługi na zasadzie dobrowolnego wyboru. “Jeśli klienci zechcą, możemy skorzystać z ich danych w celu uczynienia z nich indywidualnej oferty,” powiedział rzecznik, na przykład, bliższe miejsce na parkingu, jeśli się spóźnił na samolot lub miejsce, w salonie, gdy zbyt wcześnie pojawił się na lotnisku.

Polecane artykuły
Aktualnościataki cyberCheck PointWiadomości

Pożary w LA oraz kody QR. Wyłudzono dane 80 osób!

AktualnościWiadomości

Richemont błyszczy rekordową sprzedażą w kwartale świątecznym

AktualnościWiadomości

Niemcy gromadzą na swoich kontach biliony euro

Aktualnoście-commerceWiadomości

Akcje Zalando rosną po dobrych danych biznesowych

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *