Przed finałem Mistrzostw Świata Twenty20 w krykiecie, rozegranym w zeszłą niedzielę między Anglią a Indiami Zachodnimi na stadionie Eden Gardens w Kalkucie, linie Emirates przygotowały żartobliwą demonstrację inspirowaną Bollywood.
Zespół 10 członkiń personelu pokładowego Emirates zaprezentował 66 tysiącom fanów krykieta zgromadzonym na stadionie, w jaki sposób cieszyć się, gdy ich ukochana drużyna zdobędzie cztery lub sześć runów albo wyeliminuje odbijającego przeciwnej drużyny. Stewardessy wykonały żywiołowy i zabawny układ choreograficzny rodem z Bollywood, inspirowany tradycyjną demonstracją pokładową przed odlotem samolotu oraz sygnalizacją sędziowską w krykiecie.
Starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki Boutros Boutros tak skomentował pomysł świętowania w duchu dżentelmeńskiej gry wspólnie z kibicami: – Krykiet to dyscyplina sportu, która jednoczy wielu fanów z całego świata, a Emirates pomaga łączyć kibiców i ich pasje. Przewoźnik od wielu lat promuje krykieta i angażuje się w działalność w Indiach, które były tegorocznym gospodarzem turnieju World Twenty20. Jest więc zrozumiałe, że chcieliśmy podkreślić nasze zamiłowanie do tego sportu w sposób, który przypadłby do gustu wielu naszym klientom.
Ostatnia akcja Emirates w Kalkucie to kolejne z serii działań przewoźnika wykorzystujących sport do zdobywania serc zarówno miłośników gry, jak i szerszej grupy odbiorców na całym świecie.