Check Point wykorzystuje sztuczna inteligencję do walki z oszustwami

AktualnościWiadomości

LANĈERTO SA rozwija e-commerce dzięki analityce

W ciągu najbliższego roku LANĈERTO SA chce osiągnąć kilkukrotny wzrost przychodów generowanych przez e-commerce. Siłą napędową tego wzrostu ma być wdrażana właśnie analityka internetowa.

E-commerce jest jednym z dynamicznie rozwijających się kanałów firmy LANĈERTO SA. LANĈERTO to młoda, ambitna i niezwykle dynamiczna marka, która specjalizuje się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Mariusz Serafin, który jest dyrektorem marketingu i e-commerce w LANĈERTO, podjął decyzję, że dalszy rozwój e-commerce powinien być oparty o poprawne i kompletne dane. Zależało mu przede wszystkim na tym, aby dzięki danym poznać prawdziwe customer journey, efektywność poszczególnych działań marketingowych oraz żeby zdobyć jasne informacje o tym, jak użytkownicy zachowują się na witrynie internetowej.

Do wdrożenia rozwiązań analityki internetowej została wybrana firma Conversion, która specjalizuje się w kompleksowym podejściu do analityki internetowej.

„Często zdarza się tak, że firmy bardzo wybiórczo implementują rozwiązania analityki internetowej i przez to nie są w stanie osiągać postawionych przed analityką celów. Dobrym przykładem mogą być organizacje, które w ramach analityki internetowej implementują narzędzie analityczne (może to być Google Analytics), ale jednocześnie nie rozwijają procesów wykorzystujących zbierane dane, a to przecież dzięki procesom takim jak ciągła optymalizacja współczynnika konwersji, optymalizacja wartości Klienta w czasie, czy optymalizacja źródeł ruchu dane mogą zacząć faktycznie pracować” — wyjaśnia Mariusz Michalczuk, Partner w firmie Conversion.

W przypadku LANĈERTO właśnie w taki sposób będzie rozwijana i wykorzystywana analityka internetowa. Oznacza to, że Conversion zajmie się nie tylko wdrożeniem i odpowiednią konfiguracją narzędzi analitycznych, ale także zaplanowaniem i wdrożeniem procesów wykorzystujących dane oraz budową know-how wewnątrz organizacji, tak żeby w przyszłości samodzielnie potrafiła ona realizować wszystkie zaplanowane procesy.

„Takie podejście zagwarantuje nam, że dane będą przekładały się na ciągłe zwiększanie efektywności i zysków z naszego e-commerce. W końcu o to właśnie chodzi w analityce internetowej” — podkreśla Mariusz Serafin.

Polecane artykuły
AktualnościChinye-commerceWiadomości

Nowe pozycje z Chin na liście UNESCO

Aktualnoście-commerceWiadomości

Niemiecki eksport ponownie znacząco spada

Aktualnoście-commerceWiadomości

Nie martw się pokoleniem Z – czytają książki i wcześnie chodzą spać

Aktualnoście-commerceWiadomości

6 miejsc które poleca swoim klientom organizatorka luksusowych podróży

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *