Na pokładzie Airbusa A350-900 pasażerowie Lufthansy mogą doświadczyć wyjątkowo komfortowej podróży. Szersza kabina pasażerska gwarantuje więcej miejsca i lepsze poczucie przestrzeni. Więcej komfortu w Klasie Biznes zapewnia również sekcja samoobsługowa, a w Klasie Ekonomicznej nowe fotele i większe ekrany. Dzięki specjalnej koncepcji oświetlenia, pasażerowie po przylocie poczują się bardziej wypoczęci. „Chcemy, aby nasi pasażerowie czuli się na pokładzie komfortowo i wypoczęci nawet po wielogodzinnym rejsie. Dlatego podróż A350-900 jest jeszcze przyjemniejsza” – powiedział Thomas Winkelmann, Prezes Portu Przesiadkowego Lufthansy w Monachium.
Lufthansa zaoferuje swoją nową usługę po raz pierwszy na pokładzie A350-900. Pasażerowie w Klasie Biznes będą mogli samodzielnie zaopatrzyć się w przekąski pomiędzy posiłkami w specjalnie zaprojektowanej strefie samoobsługowej. Będzie tam również dostępna lodówka z zimnymi napojami.
W Klasie Ekonomicznej w przyszłości będą dostępne ergonomiczne fotele, które pojawią się również w nowej kolorystyce. Pasażerowie zyskają także więcej miejsca na rzeczy osobiste.
Pasażerowie wszystkich klas skorzystają z najnowszej technologii internetowej FlyNet, zapewniającej lepszą jakość korzystania z sieci ponad chmurami, a dzięki większym ekranom, korzystanie z pokładowego systemu rozrywki stanie się bardziej przyjazne.
Specjalna konstrukcja Airbusa A350-900 zapewnia lepsze ciśnienie w kabinie pokładowej, dzięki czemu pasażerowie dotrą na miejsce bardziej wypoczęci. Jest to możliwe również dzięki innowacyjnej koncepcji oświetlenia, z 12 różnymi programami. Pasażer może samodzielnie dopasować rodzaj naświetlenia dostosowanego do strefy czasowej miejsca przylotu.
10 pierwszych Airbusów A350-900 Lufthansy będzie od stycznia 2017 stacjonować
w Monachium. Pierwsze trasy obsługiwane przez nowe maszyny, to prawdopodobnie Delhi i Boston. A350-900 zabierze na pokład 293 pasażerów – 48 w Klasie Biznes, 21 w Klasie Ekonomicznej Premium oraz 224 w Klasie Ekonomicznej.
A350-900 jest najnowocześniejszą i najbardziej przyjazną środowisku maszyną na świecie. Zużywa o 25% mniej paliwa i wytwarza do 50% mniej hałasu niż maszyny podobnego typu.