Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

AktualnościWiadomości

Jak wyposażyć biuro? Poradnik początkującego przedsiębiorcy

 

Urządzenie biura dla nowej firmy to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa, jak mogłoby się wydawać. Z jednej strony musimy zadbać o odpowiednią organizację i wyposażenie biura, a z drugiej nie możemy zapomnieć też o codziennym komforcie pracy czy kwestiach reprezentacyjnych. Sprawdźmy więc dziś, jak wyposażyć biuro i co kupić do biura w pierwszej kolejności.

Wyposażenie biura – od czego zacząć?

Wyposażenie biura w nowej firmie warto zacząć od stworzenia planu i listy tego, co musi się w nim znaleźć. Bardzo istotne są oczywiście meble biurowe, o których kilka słów więcej napiszemy za chwilę. Wyposażenie biura to jednak również sprzęt komputerowy i telekomunikacyjny, odpowiednie oświetlenie, artykuły biurowe i akcesoria związane z organizacją dokumentów. Jeżeli nie ogranicza nas budżet, możemy też pomyśleć o zakupie takiego wyposażenia do biura, jak dobrej jakości ekspres do kawy lub oczyszczacz powietrza. Zacznijmy może jednak od podstaw, czyli od mebli biurowych.

Wyposażenie biura – meble

Najważniejszym elementem wyposażenia biura są oczywiście odpowiednie biurka i krzesła biurowe. Na temat odpowiedniego doboru biurka i krzesła napisano już wiele. Ograniczymy się więc do najważniejszych zasad:

  • Wielkość biurka, a konkretnie wielkość blatu dopasowujemy zarówno do wymiarów pomieszczenia, jak i do wykonywanej na co dzień pracy. Blat biurka musi być na tyle duży, aby zapewnić nam komfortowe warunki do pracy.
  • Istotna jest oczywiście również wysokość biurka, chociaż większość dostępnych na rynku mebli biurowych tego rodzaju ma standardowe wymiary.
  • W zależności od charakteru naszej pracy musimy też zdecydować, czy wybrać biurka proste, czy też modele wyposażone w szuflady, dodatkowe przegródki itd. Już na samym początku warto także zastanowić się, czy osoby pracujące w biurze będą korzystały z komputerów stacjonarnych, czy laptopów. W tym pierwszym przypadku warto wybrać biurka ze specjalnymi wnękami na komputer stacjonarny i ewentualnie wysuwanymi szufladami na myszki i klawiatury.

Kolejny obowiązkowy zakup z kategorii wyposażenie biura – meble to oczywiście fotel biurowy. Tu warto postawić na modele oferujące jak najwięcej opcji regulacji. Dzięki nim każdy pracownik będzie mógł dopasować krzesło biurowe do własnych preferencji. Obowiązkowe wyposażenie biura to najczęściej również różnego rodzaju szafy biurowe czy regały na dokumenty. Tego rodzaju wyposażenie biura pozwala na utrzymanie porządku i wygodne przechowywanie nieodzownych w każdym biurze dokumentów. Oczywiście wielkość i ilość tego rodzaju mebli powinniśmy dopasować do tego, ile osób pracuje w naszym biurze i ile dokumentów będzie w nim przechowywanych.

Wyposażenie biura – sprzęt

 

Kolejna pozycja w spisie wyposażenia biura to oczywiście różnego rodzaju sprzęt komputerowy, telekomunikacyjny, elektroniczny, czy nawet urządzenia AGD. Możliwości, jakie oferuje dzisiejsza technologia, sprawiają, że w małym biurze będziemy w stanie poradzić sobie z laptopem i drukarką. Jednak wraz z wielkością biura i ilością pracowników rośnie również lista niezbędnego wyposażenia biura. Często konieczny okazuje się zakup urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarki do dokumentów, dodatkowych routerów, wyposażenia sali konferencyjnej itd. Do tej kategorii wyposażenia biura możemy też zaliczyć wspomniane już wcześniej urządzenia AGD. W większych biurach trzeba często wyposażyć całą kuchnię. Do listy zakupów do biura dochodzi więc lodówka, zmywarka czy ekspres do kawy.

Wyposażenie biura – akcesoria


Co jeszcze kupić do nowego biura? Gdy mamy już meble i sprzęt biurowy pozostaje nam jeszcze całkiem długa lista przeróżnych mniejszych akcesoriów i dodatków. Są to między innymi segregatory, biurkowe organizery, kontenerki na dokumenty, kosze na śmieci itp. To, co kupić do biura, zależy oczywiście od jego rozmiarów, naszych potrzeb i charakteru działalności. Większość tego rodzaju akcesoriów biurowych możecie znaleźć w jednym miejscu –na stronie sklepu
MaxiBiuro.pl.

Polecane artykuły
AktualnościTechnologieWiadomości

Profesjonalne wideokonferencje – wybierz najlepsze miejsce

AktualnościITWiadomości

Teamviewer - nowy partner SAP

AktualnościWiadomości

Ile kosztuje wycofanie produktu z rynku?

AktualnościHandelWiadomości

Firmy poszukują handlowców i ekspertów ds. sprzedaży

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: