Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

AktualnościWiadomościZarządzanie

Ireneusz Różański nowym Head of Partnership and Advertising w Going

 

Z początkiem lipca Ireneusz Różański objął nowo powstałe stanowisko Head of Partnership and Advertising w Going. Ekspert będzie odpowiadał za koordynację działań reklamowych w obrębie serwisu Goingapp.pl i aplikacji Going, a także za nadzorowanie projektów komercyjnych i przestrzeni reklamowej w serwisach EmpikBilety.pl oraz Poptown.eu, które należą do rodziny Going.

– Going. to innowacyjna i popularna marka digitalowa, dlatego dołączenie do jej zespołu i rozwijanie Going. w powierzonych mi obszarach będzie interesującym wyzwaniem – komentuje Ireneusz Różański.

Różański z branżą wydawniczą związany jest od 2006 roku – tworzył i zarządzał między innymi męską częścią portfolio Marquard Media Polska. Był również odpowiedzialny za monetyzację oraz koordynację projektów specjalnych wydawnictwa.

Jestem bardzo zadowolona z faktu, że możemy przywitać Irka na pokładzie – mówi Anna Maria Żurek, COO w Going. – W ostatnich miesiącach zauważyliśmy bardzo duży przyrost zapytań o współpracę komercyjną ze strony rozmaitych brandów. Stworzenie dedykowanego stanowiska dla osoby, która zajmie się koordynacją tematów reklamowych, było kwestią czasu. Dodatkowo otwieramy nową linię partnershipów brandowych, by uatrakcyjnić nasze usługi i wyróżnić się na tle konkurencji. Po pandemicznym paraliżu u nas w końcu same wzrosty, w pełnym zakresie wraz z naszą branżą obudziliśmy się do życia i przyspieszamy.

Polecane artykuły
AktualnościCovid-19Wiadomości

Jak pandemia zmieniła sposób spędzania wolnego czasu

Aktualnościhome officeWiadomości

Powrót do pracy z biura po długiej przerwie – jak nie stracić efektywności?

AktualnościWiadomości

Ceny surowców to ryzyko biznesowe numer 1

AktualnościFinanseWiadomości

W rok z lokat wyparowało 80 miliardów

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: