Artykuł miesiąca: Praca w IT nie tylko dla programistów. TOP 3 zawody z gwarancją zatrudnienia i dobrą pensją

AktualnościWiadomości

Aplikacja Emirates pobrana 20 milionów razy – przydatne funkcje zyskują duże zainteresowanie konsumentów

 

Podczas gdy wyścig po „kawałek mobilnego tortu” trwa w najlepsze, liczba pobrań aplikacji Emirates przekroczyła zawrotną liczbę 20 milionów dzięki skutecznej strategii mobilnej i cyfrowej, która pozwoliła wzbudzić znaczne zainteresowanie konsumentów zwłaszcza w Afryce, regionie Zatoki Perskiej i Azji.

Aplikacja Emirates – stworzona z myślą o globalnej bazie klientów – ma najwięcej wersji językowych spośród wszystkich aplikacji linii lotniczych. Wszystkie funkcje są dostępne w 19 językach, m.in. arabskim i chińskim (mandaryńskim) czy polskim. Należy ona do najwyżej ocenianych aplikacji linii lotniczych na świecie. Można pobrać ją z serwisów Apple Store, Google Play Store, a od niedawna także Huawei AppGallery.

W duchu kampanii „Fly Better” przewoźnik nieustannie dokonuje inwestycji, chcąc zapewnić pasażerom jak najlepszą obsługę na pokładzie, na lotnisku i w Internecie.

Innowacje i przydatne funkcje w aplikacji Emirates wprowadzone w ciągu ostatnich 18 miesięcy

  • Możliwość stworzenia spersonalizowanej playlisty ice w aplikacji Emirates i zsynchronizowania jej z systemem rozrywki pokładowej przewoźnika w trakcie lotu
  • Możliwość obejrzenia fotela i wnętrza samolotu przed podróżą na trójwymiarowych modelach kabin
  • Możliwość licytowania biletów na rozchwytywane wydarzenia sportowe i kulturalne sponsorowane przez linie Emirates z wykorzystaniem punktów Emirates Skywards
  • Możliwość poruszania się po macierzystym lotnisku Emirates w Dubaju i łatwego znalezienia drogi do odpowiedniej bramki

Oprócz wspomnianych funkcji linie Emirates postawiły także na przyspieszenie działania swojej strony internetowej, co znacząco wpływa na zadowolenie klientów z usług internetowych. Według serwisu https://www.webpagetest.org/, Emirates.com należy obecnie do najszybszych na świecie stron internetowych linii lotniczych, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych obsługujących sieci 3G i 4G.

Aplikacja Emirates – fakty i liczby:

  • Największą popularnością w aplikacji Emirates cieszy się menu pokładowe.
  • Najpopularniejszą czynnością wykonywaną w aplikacji Emirates jest wyszukiwanie lotów, a następnie odprawa i otwieranie mobilnej karty pokładowej.
  • Przeciętnie w ciągu miesiąca pasażerowie dokonują odprawy przez urządzenie mobilne przeszło milion razy, co stanowi ponad 60% wszystkich odpraw przez Internet, które z kolei stanowią 50% wszystkich odpraw.
  • Klienci częściej wyszukiwali loty na bezpośrednich kanałach Emirates na urządzeniu mobilnym niż na laptopie czy komputerze stacjonarnym.
  • Powiadomienia push w aplikacji stały się chętniej i najczęściej wybieranym kanałem komunikacji (w zestawieniu z powiadomieniami SMS i e-mail).
Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Masowe kontrole, prowokacje i kary, czyli co może grozić przedsiębiorcom po epidemii

AktualnościWiadomości

Self-service zadba o klientów sieci detalicznych

AktualnościWiadomości

Gotówka w obliczu koronawirusa. Jak zapewnić jej bezpieczny obieg?

AktualnościWiadomości

Pracownicy z Ukrainy w obawie przed utratą środków do życia wracają do kraju

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: