Langkawi - perła w koronie Malezji

Air FranceAktualnościWiadomości

Air France przyciąga klientów prywatnych odrzutowców nowymi luksusowymi kabinami

Linie lotnicze Air France chcą odciągnąć większą liczbę zamożnych podróżnych od swoich prywatnych odrzutowców. We wtorek firma zaprezentowała nowy apartament pierwszej klasy. Czy to może zadziałać?

Dyrektor generalny Air France-KLM Ben Smith prezentuje nowe luksusowe kabiny

Ben Smith, prezes spółki macierzystej Air France-KLM, wierzy, że dzięki temu Air France znajdzie się na szczycie europejskiej klasy luksusowych linii lotniczych. Dzięki temu będziemy mogli skuteczniej konkurować z British Airways i Lufthansą.

Jak twierdzi Smith, duża część klientów lata w celach biznesowych. „Wielu z nich może wybierać między prywatnym odrzutowcem a lotem pierwszą klasą” – wyjaśnia dyrektor generalny. „Nowością dla nas w ostatnich latach jest znaczny wzrost liczby klientów luksusowych, latających w celach wypoczynkowych”.

Odbudowa po pandemii

Branża lotnicza zmaga się obecnie z problemem przyciągnięcia zamożnych klientów, jednocześnie próbując otrząsnąć się po pandemii. Opinie na temat wartości inwestowania w nieruchomości pierwszej klasy są podzielone. Wiele linii lotniczych koncentruje się na ciągłym udoskonalaniu foteli w klasie biznes.

Więcej relaksu? Air France prezentuje nowe luksusowe kabiny

Więcej relaksu? Air France prezentuje nowe luksusowe kabiny

Smith dołączył do narodowych linii lotniczych w 2018 roku. Kanadyjski manager od dawna jest zwolennikiem pierwszej klasy, chociaż wielu konkurentów odchodzi od niej na rzecz klasy biznes. Prezentacja nastąpiła kilka tygodni po wprowadzeniu na rynek nowej klasy pierwszej przez głównego rywala British Airways. Lufthansa oferuje również pierwszą klasę.

Siła francuskiej marki

Smith nie chciał ujawnić, ile kosztowały firmę nowe siedzenia. Linie lotnicze podkreślają jednak, że ich usługi pierwszej klasy są już rentowne. Wynika to również z faktu, że w ostatnich latach ceny biletów wzrosły. Według strony internetowej Air France, w maju przeciętny bilet w jedną stronę z Paryża do Nowego Jorku kosztował około 10 000 euro.

Air France, będące częściowo własnością państwa, przez długi czas było synonimem pierwszej klasy. Niekiedy wartość listy pasażerów szacowano na miliardy dolarów, dziś firma musi konkurować z klasą biznesową i coraz bardziej dostępnymi prywatnymi odrzutowcami.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Ci kardynałowie są uważani za najbardziej obiecujących kandydatów na Stolicę Apostolską

AktualnościWiadomości

Pekin ostrzega inne kraje przed umowami handlowymi z USA „kosztem” Chin

AktualnościWiadomości

Korea Południowa i USA planują negocjacje taryfowe

AktualnościITWiadomości

Sąd w USA rozpatruje monopol Google

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *