Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomości

Adidas polega na „produktach patriotycznych” w Chinach

Producent artykułów sportowych Adidas chce rozwiązać swoje problemy na rynku chińskim, kładąc większy nacisk na lokalne warunki. Grupa Dax planuje bardziej patriotyczne linie produktów dla PRL-u, łącząc międzynarodowe wzornictwo z tradycyjną chińską kulturą. Adidas planuje zaprojektować co najmniej 30 procent odzieży sprzedawanej lokalnie w Chinach do przyszłego roku , powiedział dyrektor krajowy Adrian Siu w wywiadzie dla  Financial Times („FT”) . Przed kryzysem odsetek ten mieścił się w niskim, jednocyfrowym przedziale procentowym.

Ponadto od pewnego czasu między światem zachodnim a Chinami panuje napięcie w kwestii praw człowieka, które już doprowadziło do wezwań do bojkotu zachodnich marek w tym kraju. Ponadto rośnie konkurencja ze strony chińskich marek odzieżowych. Nie tylko z powodu problemów z Chinami Adidasowi grozi strata operacyjna w bieżącym roku.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Start-upy narzekają na gorszy dostęp do finansowania

AktualnościWiadomości

FPÖ wygrywa wybory parlamentarne w Austrii

AIAktualnościAppleWiadomości

Apple najwyraźniej wycofuje się z rundy inwestycyjnej OpenAI

AktualnościWiadomości

UAW wzywa pracowników Stellantis do strajku

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły