ZgarnijPremie.pl to nowy serwis Bonnier Business Polska, który skierowany jest do osób szukających najlepszych okazji finansowych. Portal publikuje informacje o szczególnie atrakcyjnych produktach i możliwościach uzyskania dodatkowych profitów związanych z ich zakupem.

Na ZgarnijPremie.pl czytelnik każdego dnia znajdzie najlepsze oferty i promocje z branży finansowej, telekomunikacyjnej, podróżniczej i modowej. Korzystanie z serwisu umożliwi mu zaoszczędzenie pieniędzy, jeśli zdecyduje się na produkt tańszy lub objęty promocją, ale i uzyskanie dodatkowych środków, kiedy wybierze promocję z cashbackiem lub nagrodą rzeczową (np. tabletem, telefonem komórkowym czy bonami do wybranego sklepu).

Wszystkie oferty publikowane na ZgarnijPremie.pl są aktualne i sprawdzone przez redakcję serwisu. Zasady promocji są proste, a zawiłe regulaminy przetłumaczone na przejrzysty język.

Serwis nie oferuje kodów rabatowych, promocji i zniżek, które nie działają lub są tylko pozornie atrakcyjne. Redaktorzy publikują oferty mogące przynieść realną korzyść czytelnikom ZgarnijPremie.pl. Promocje, z których można skorzystać, zobrazowane są na konkretnych przykładach, dzięki czemu użytkownik w prosty sposób przyłącza się do danej akcji.

– Chcemy pokazać czytelnikom, że nie tylko banki na nas zarabiają, ale również my możemy skorzystać z ich propozycji. ZgarnijPremie.pl to serwis dla wszystkich świadomych konsumentów, którzy chcą zaoszczędzić na zakupach i dbać o swój portfel – mówi Ewa Wieczorska, redaktorka ZgarnijPremie.pl.

Tylko w czerwcu banki zorganizowały ponad 15 promocji, w których korzystając z określonego produktu, użytkownik miał szansę otrzymać dodatkowy bonus (gotówka  lub gadżet). Dodatkowo najlepsze konta bankowe oferują moneyback, czyli zwrot części wydatków w zamian za wykonane transakcje. Popularne jest także uruchamianie lokat w akcjach z bonusem, ponieważ przy obecnych stopach procentowych sam bonus oferowany do lokaty jest więcej wart niż zarobione na niej odsetki.

– Zarabianie na okazjach bankowych to w niektórych  kręgach już pewnego rodzaju sposób na życie – mówi Ewa Wieczorska. – Uruchamianie produktów bankowych w okresie promocji i odpowiednie nimi zarządzanie może dać nawet do kilkuset złotych zysku w miesiącu. Trzeba być tylko dobrze zorganizowanym – dodaje.

Redakcję serwisu swoim doświadczeniem wspierają analitycy, eksperci i dział handlowy  serwisu Bankier.pl.