Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową Konta Oszczędnościowego. W ramach nowej promocjiposiadacze Konta 360°, wpłacający nowe środki do 100 tys. zł, mogą zyskać aż 3% w skali roku.
Jest to kolejna kampania zachęcająca Polaków do oszczędzania. W nowym spocie Radek Kotarski przygląda się wypiekowi croissantów i opowiada historię ich powstania. Niewiele osób wie, że croissant zawdzięcza swój kształt polskiemu dyplomacie, który, chcąc upamiętnić zwycięstwo nad Turkami pod Wiedniem, namówił wiedeńskiego cukiernika do wypieków w kształcie półksiężyca. Radek Kotarski przekonuje też, że oszczędności mogą rosnąć podobnie jak znane wszystkim rogaliki. Wystarczy skorzystać z oferty Banku Millennium, wpłacić pieniądze na Konto Oszczędnościowe i patrzeć jak rosną.
Konto Oszczędnościowe to elastyczne i wygodne rozwiązanie, gwarantujące pewny i atrakcyjny zysk, a przy tym stały i nieograniczony dostęp do pieniędzy bez utraty odsetek.
W ramach promocji posiadacze Konta 360° wpłacający na Konto Oszczędnościowe nowe środki do 100 tys. zł zyskają 3% w skali roku przez 3 miesiące. Dla kwot powyżej 100 tys. zł oprocentowanie wynosi 2,6% w skali roku. Klienci posiadający inne rachunki w Banku Millennium również mogą skorzystać z promocji. Wpłacając nowe środki do 100 tys. zł zyskują 2,8% w skali roku przez trzy miesiące. Dla kwot powyżej 100 tys. zł oprocentowanie wynosi 2,4% w skali roku. Promocja trwa do 5 grudnia 2015 r.
Nowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. W ramach działań reklamowych dla Konta Oszczędnościowego prowadzona jest także kampania w internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Change, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.