Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościCzas wolnyGiełdaGospodarkaLifestyleWiadomości

“Under Armour jest silną marką tylko w Ameryce”

 

Szef Adidasa Herbert Hainer, że jego firma nie ma na świecie konkurencji, nawet w USA, pomimo sukcesów marki Under Armour. Jak powiedział szef Adidasa “Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung”, nie irytują go sukcesy amerykańskiej marki i się jej nie obawia, albowiem marka z trzema paskami jest pięć razy większa niż jej amerykański przeciwnik. Under Armour ma znaczenie tylko w USA. W Niemczech amerykańska marka ubiera piłkarzy FC St. Pauli i właściwie z tego jest znana. Hainer podkreślił, że co jakiś czas pojawiają się marki, które przez jakiś czas są sexy, ale znikają tak szybko z rynku jak się pojawiły. Trend ostatnich lat jest klarowny. Adidas i Nike wzajemnie się bujają na huśtawce rynkowej, odjeżdżając w siną dal pozostałym konkurentom. W Stanach Adidas znajduje się na trzeciej pozycji po Nike i Under Armour. W wyścigu o laur zwycięzcy rynkowego w USA ma pomóc adidasowi marka Reebok.
“Jesteśmy już z powrotem w pełnym rozkwicie,” powiedział Hainer. Grupa rozpoczęła doskonale pierwszy kwartał tego roku. 11 procentowy wzrost do wartości 3.9 mld euro i wzrost zysku o 14 procent. Znakomity wynik.
Hainer odniósł się do krytyki jego pracy jako CEO i porównał się do sportowca, który odnotował spadek formy i wyjechał na obóz treningowy. Wrócił z niego i znowu zaczął zdobywać medale. „Tak właśnie nam się przydarzyło” powiedział Hainer.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Jak Rihanna została miliarderką – bez nowej muzyki

AktualnościWiadomości

Urządzenia sieciowe powinny stać się bezpieczniejsze

AktualnościWiadomości

Ikea odnotowuje znaczny spadek sprzedaży

AktualnościITWiadomości

TikTok firmy ByteDance likwiduje setki miejsc pracy

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *