Artykuł miesiąca: Pracowniku pamiętaj o 1% dla Fundacji Opiekuńcze Skrzydła

AktualnościHandelWiadomości

Top Market nawiązuje współprace z kolejnymi sklepami i odświeża wizualizację punktów

 

Polska Grupa Supermarketów, właściciel ogólnopolskiej sieci sklepów działających m.in. pod marką Top Market – nawiązuje współprace z kolejnymi punktami. To efekt nowej strategii, której efektem jest pojawienie się ponad 60 nowych sklepów marki w tym roku na terenie całego kraju. Docelowo PGS planuje powiększenie sieci do ponad 700 do końca roku 2020.

Po tym, jak do sieci przyłączone zostały 64 nowe punkty w styczniu br., zarząd Grupy prowadzi rozmowy z kolejnymi przedsiębiorcami w południowej i centralnej Polsce. – Patrzymy bardzo pozytywnie na prowadzone rozmowy i mam nadzieję, że do końca 1 kwartale br. w sieci pojawią się kolejne 10-15 punktów. Naszym celem są małe i średnie osiedlowe punkty, które spełnią oczekiwania zmieniającego się profilu Klienta – podkreśla Michał Sadecki, prezes PGS.

Jak podkreśla prezes sieci, najistotniejszym zadaniem będzie ujednolicenie asortymentu oraz prezentacji nowych sklepów, tak aby spełniały standardy sieci Top Market. – Coraz bardziej wierzymy w produkty bio oraz marki własne, które zdobywają uznanie naszych klientów – dodaje prezes PGS. Strategia PGS jest odpowiedzią na rosnącą konkurencję i presję ceny – istotne czynniki zmieniające rynek handlu w 2019 roku.  – Właściciele małych sklepów stają przed wyborem likwidacji swojego biznesu bądź przystąpienia do istniejących na rynku sieci franczyzowych i profesjonalizację. Takie warunki oferuje sieć Top Market ze swoim wsparciem logistycznym, marketingowym (kampanie TV w Polsat i TVP), produktowym, licznymi markami własnymi – wymienia prezes PGS.

Dodatkowym elementem strategii sieci są inwestycje w innowacje, w tym digitalizacja procesów sprzedażowych. Top Market wkrótce zaprezentuje flagowy sklep – największy w sieci – w Galerii Otwockiej, którego otwarcie planowane jest na marzec br. To tam mają znaleźć się liczne rozwiązania technologiczne, ułatwiające Klientom proces zakupów, wyraźny podział na sekcje produktowe, piekarnię, prezentację marki własnej oraz sekcja BIO.

Strategia i sukces Top Market w negocjacjach z nowymi punktami jest – zdaniem zarządu PGS – efektem elastycznej polityki współpracy. – Top Market oferuje twarde zasady brandingu i promocji marki własnej a luźniejsze zasady zamówień i zaopatrzenia sklepów, tak aby przedsiębiorcy mieli możliwość wyboru i osiągnięcia zysku – podkreśla Michał Sadecki.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Oszustwa, kradzież danych i wyłudzanie pieniędzy to najczęstsze incydenty w sieci

AktualnościWiadomości

Rusza UX Upgrade – nowa odsłona platformy ze szkoleniami UX od Symetrii

AktualnościWiadomości

15 miliardów haseł w Darknecie

AktualnościWiadomości

Jarosław Pleskot w Zarządzie HAMA Polska

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: