Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

AktualnościITWiadomości

System SFA, czyli automatyzacja sprzedaży

 

Coraz więcej mówi się w Polsce o systemach SFA (ang. Sales Force Automation), które swoją popularnością zaczynają doganiać dobrze znane w naszym kraju CRM-y. Wiele firm do tej pory nawet nie miało pojęcia o ich istnieniu, co w niektórych przypadkach mogło okazać się dla ich biznesu sporą stratą – w końcu nie bez powodu zainteresowanie oprogramowaniem rośnie. Czym się zatem charakteryzuje SFA?

SFA – co to jest?

SFA odnosi się do oprogramowania wspierającego dział handlowy firmy poprzez automatyzację jego działań. Posiadanie go na pewno odciąży i ułatwi pracę m.in. producentom posiadającym zespoły handlowe w terenie, odpowiedzialne za budowanie marki i jej rozwój czy dystrybutorom, których handlowcy zajmują się bezpośrednią sprzedażą oraz pozyskiwaniem nowych klientów. Sales Force Automation jest także świetnym programem dla usługodawców zatrudniających konsultantów dbających o wysoką jakość obsługi klienta w terenie, badanie ich potrzeb, itp.

Zalety systemu SFA

Przyjęło się, że SFA najlepiej sprawdzają się dla zespołów handlowych działających poza siedzibą firmy. Niemniej jednak, obecnie systemy mają znacznie więcej zastosowań i nieprawdą jest, że nadają się tylko dla rozproszonych teamów. Oczywiście – świetnie wspierają pracę handlowców mobilnych, ale równie bez zarzutu sprawdzają się przy automatyzacji codziennej pracy sprzedawców działających w biurze.

W swojej ofercie oprogramowanie SFA posiada także firma Infinite, która oferuje narzędzie o zróżnicowanej, konkurencyjnej na rynku funkcjonalności. W jego ramach mamy możliwość m.in. obsługi reklamacji i zwrotów od klientów (obsługa statusów zgłoszeń, historia zakupów kontrahentów, itp.), opracowywania planów i optymalizowania pracy handlowców (automaty planujące trasy, obsługa zastępstw nieobecnych pracowników), a także sterowania ofertą i asortymentem produktowym.

Rozwiązania wdrożone w “Infinite SFA” przynoszą jego użytkownikom duży zbiór korzyści, niezależnie od pełnionej funkcji w firmie. Przykładowo, managerom pozwalają na bieżący monitoring działań podległych członków zespołu, co umożliwia następnie dokładną i sprawiedliwą ocenę ich efektywności w oparciu o wskaźniki KPI. Sales Force Automation dostarcza także informacji o bieżącej sytuacji na obsługiwanym obszarze rynku, co ważne jest szczególnie dla osób odpowiedzialnych za realizację celów biznesowych i rozliczanie się z działań na nich opartych. Z kolei pracownikom takie oprogramowanie, dzięki optymalizacji i automatyzacji wielu aspektów ich pracy zapewnia, np. zmniejszenie ilości wykonywanej pracy ręcznej, a także oszczędność czasu (bieżące raportowanie w trakcie dnia pracy). SFA dostarcza także swoistego komfortu, dzięki zawarciu wszystkich materiałów, dokumentów i informacji w jednym narzędziu.

Usprawnij swoją pracę dzięki SFA

Jak widać, wykorzystanie systemu Sales Force Automation w firmie może przynieść wiele korzyści – nie tylko od strony pracodawcy, ale i pracownika. Na rynku dostępnych jest coraz więcej programów SFA, dlatego przy wyborze powinniśmy kierować się przede wszystkim jego możliwościami i dopasowaniem do naszego biznesu. Warto z tego względu zwrócić uwagę na narzędzie od Infinite, które oferuje elastyczną architekturę pozwalającą na dostosowanie funkcji aplikacji do modelu biznesowego Twojego przedsiębiorstwa. Jest ono także stale modernizowane przez doświadczonych ekspertów, dzięki czemu może na bieżąco odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku.

Polecane artykuły
AktualnościTechnologieWiadomości

Branża gier komputerowych największym beneficjentem pandemii

AktualnościWiadomości

Po utracie miliardów Ryanair jest optymistą

AktualnościHRWiadomości

HR potrzebuje empatii

AktualnościWiadomości

Podkarpacka Dolina Lotnicza przygotowuje się do mocnego odbicia po kryzysie

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: