Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomości

Sieci handlowe przechodzą transformację żywieniową. Coraz więcej produktów bio

Jesteśmy świadkami transformacji żywieniowej. Coraz więcej ludzi na całym świecie chce jeść produkty zdrowsze i lepsze jakościowo. Robiąc zakupy, często szukamy tego, co naturalne, z jak najmniejszą ilością konserwantów. Na szczęście produkty eko czy bio są dziś w sprzedaży szeroko dostępne. Znajdziemy je nie tylko w specjalnych sklepach ze zdrową żywnością, lecz także np. w sklepach sieci handlowych.

Obecność produktów bio, bez glutenu, bez laktozy czy pochodzenia naturalnego na półkach sklepów sieci handlowych nie może dziwić. Branża dostrzega zmieniające się nawyki żywieniowe konsumentów i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Oferta tego typu żywności jest zresztą cały czas poszerzana.

W ramach przyjętej strategii sieci handlowe rozwijają współpracę z lokalnymi dostawcami, którzy stosują tradycyjne metody produkcji. Dzięki temu na półki sklepów trafia żywność zdrowa i dobra jakościowo. „Będziemy kontynuowali naszą współpracę z partnerami lokalnymi […]. Wprowadzimy do sprzedaży więcej produktów bio pochodzących od polskich małych, regionalnych przedsiębiorstw” – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Robert Noceń, sekretarz generalny i wiceprezes Carrefour Polska.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Sukces Nokii w sporze patentowym z Amazonem

AktualnościWiadomości

Cena złota rośnie do rekordowego poziomu po obniżce stóp procentowych w USA

AktualnościWiadomości

Booking przyznaje się do porażki

AktualnościMotoryzacjaWiadomości

Sprzedaż samochodów w Europie spada o prawie jedną piątą

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły