Rok 2016 jest wyjątkowy dla marki 4F. Na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016 w strojach 4F wystąpią nie tylko reprezentanci Polski, ale także zawodnicy z Serbii i Łotwy. To pierwszy przypadek w historii, kiedy polska marka odzieżowa ubierze sportowców z innych krajów.
Sport jest wpisany w DNA marki 4F, oferta obejmuje nie tylko kolekcje dla profesjonalistów, ale także dla amatorów – pasjonatów i entuzjastów sportu. 4F propaguje zdrowy tryb życia, chce motywować do podjęcia aktywności sportowej. Z tego powodu 7 marca br. ruszyła kampania pod hasłem „
”, która prowadzona będzie w kilku odsłonach do września 2016 roku.
Pierwszy etap kampanii to faza „trenerska”, w której do współpracy marka zaprosiła trójkę ekspertów, trenerów personalnych. Adrianna Palka, Marcin Zontek i Tomasz Stańczyk na co dzień pracują w klubach fitness i najlepiej wiedzą, z jakimi przeciwnościami mierzą się ich klienci oraz jakich używają wymówek.
Na specjalnie stworzonej stronie kampanii zacznijwytrwaj.com trenerzy i ambasadorzy marki zachęcają do walki z wymówkami oraz proponują programy treningowe profilowane pod różne poziomy zaawansowania. Osoby, które zaczną i wytrwają w 28-dniowym treningu (28 dni to czas uznawany za minimalny do wypracowania trwałego nawyku), będą mogły wygrać atrakcyjne nagrody, w tym spersonalizowane koszulki z własnymi wymówkami, które pokonali, vouchery na zakupy w sklepach 4F czy 3-miesięczne treningi personalne z jednym z trenerów.
Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej 4F będzie promowana w internecie (na największych portalach zasięgowych, platformach VOD i portalach sportowych) oraz w sieci kin Multikino. Za stworzenie landing page kampanii oraz media plan w komunikacji online odpowiada agencja ISOBAR.
Działania PR koordynuje zespół komunikacji korporacyjnej OTCF, ze wsparciem BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR.
####
Informacje o trenerach:
ADRIANNA PALKA: Współpracuje z wieloma sportowcami, m.in. z Rafałem Sonikiem. Propaguje zdrowy styl życia, uczy pozytywnego nastawienia i motywuje do aktywności. Jest trenerem II klasy lekkiej atletyki, pływania i aqua fitness, narciarstwa zjazdowego, gimnastyki sportowej, siatkówki, piłki ręcznej i spinningu.
MARCIN ZONTEK: Jest instruktorem kulturystyki, treningu z użyciem taśm TRX i kettlebells. Jego pasja do sportu rozpoczęła się od sztuk walki (Kung-fu i Oyama Karate) oraz piłki nożnej. Przez ostatnie 12 lat był zawodnikiem klubów I i II ligi (obecny system rozgrywek), jednocześnie rozwijając swoje możliwości w zakresie treningu siłowego. Jest trenerem przygotowania motorycznego według koncepcji Elite Performance Institute, która powstała w wyniku międzynarodowych doświadczeń i najbardziej innowacyjnych metodyk pracy ze sportowcami. W pracy trenera personalnego łączy doświadczenie zdobyte na treningach z wiedzą ze szkoleń i seminariów dietetycznych. Nie tylko skutecznie motywuje swoich podopiecznych, ale też uczy w jaki sposób osiągać bezpiecznie swoje cele.
TOMASZ STAŃCZYK: Absolwent studiów wyższych na kierunku fizjoterapia, wieloletni trener personalny i fitness. Ukończył szereg profesjonalnych szkoleń, ucząc się od najlepszych specjalistów w Polsce i na świecie. Ukończył m.in. kurs Kettlebell Techniques (Steve Maxwell™), Mobility – Conditioning (Steve Maxwell™), Bodyweight Training (Steve Maxwell™), Medical Pregnancy, Medical Postnatal Training (trening po ciąży i po porodzie), IFFA Functional & Core, Girevoy Sport (Ivan Denisov) oraz dietetyki sportowej. Jest instruktorem Boot Camp, Kettlebells, fitness, kulturystyki, ekspertem oceny FMS™, specjalistą przygotowania motorycznego, treningu Indian Claps i efektywnego wykorzystania ergometru wioślarskiego w treningu.
Informacje o marce 4F:
4F to marka, która oferuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Naszym znakiem rozpoznawczym jest kombinacja jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Od ponad 12 lat wspieramy zarówno profesjonalistów, jak i amatorów uprawiających różne dyscypliny sportu, w tym bieganie, jazdę na rowerze, fitness, jazdę na nartach oraz tenis. Promujemy aktywny tryb życia i sportową rywalizację w duchu fair play. Jesteśmy grupą entuzjastów aktywności sportowej – najbardziej wymagającymi użytkownikami naszych produktów. Zbudowaliśmy bardzo silny zespół kreatywny, który tworzy kompletne produkty, od początkowej koncepcji, poprzez wybór właściwej technologii, dobór kolorystyki oraz zapewnienie jakości wykończenia, aż do finalnego projektu, satysfakcjonującego pod względem funkcjonalności oraz designu.
4F jest dziś obecne w większości krajów europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej. Nasze produkty są również dostępne w ponad 600 sklepach multibrandowych. W Polsce jesteśmy właścicielem ponad 160 sklepów monobrandowych, obsługujemy ponad 400 klientów korporacyjnych.
Marka współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim od wielu lat, w strojach 4F polska reprezentacja wystąpiła na Igrzyskach w Vancouver, Londynie i Soczi. Na tegoroczne Igrzyska Olimpijskie marka 4F ubierze sportowców z Polski, Łotwy i Serbii. Marka współpracuje również z Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonu, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego, a także z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki i Polskim Komitetem Paraolimpijskim.
Właścicielem marki 4F jest spółka OTCF – polska firma zajmująca się tworzeniem, produkcją i sprzedażą odzieży sportowej. W swoim portfolio spółka ma również sportową markę Outhorn, a także multibrandowe sklepy sportowe 4Faces.