Czy pozyczka pod  zastaw może uratować firmę przed upadłością

AktualnościManager lotniczyManager lotniczyPodróżeWiadomości

Nagroda dla lotniska im. Charles’a de Gaulle’a

Port bazowy linii Air France im. Charles’a de Gaulle’a zdobył pierwsze miejsce w kategorii „najbardziej ulepszone lotnisko na świecie” w rankingu Skytrax. Ponadto paryskie lotnisko trafiło do pierwszej piątki w zestawieniu „Najlepszych Lotnisk na Świecie 2015” według Skytrax w kategorii „oferty zakupowej” i pierwszej dziesiątki „w zakresie jakości obsługi pasażerów”. Lecz na tym nie koniec. Zmodernizowany Terminal 2E znalazł się na 6 miejscu w kategorii „najlepszy terminal na świecie”. Statuetki World Airport Awards przyznawane są corocznie lotniskom, które dokonały największej poprawy w zakresie jakości usług i zadowolenia pasażerów.

Lotnisko_im._Charlesa_de_Gaullea_2
Port im. Charles’a de Gaulle’a jest siódmym najważniejszym węzłem lotniczym na świecie i trzecim w Europie. Globalna siatka połączeń Grupy Air France KLM obsługiwana z lotnisk w Paryżu i Amsterdamie liczy obecnie 212 miast w blisko 100 krajach. Dzięki potężnym nakładom finansowym (w modernizację paryskiego portu zainwestowano w ostatnich latach ponad 700 milionów dolarów) udało się wyraźnie podnieść komfort podróży oraz usprawnić transfer. Efektem przebudowy jest dziś lotnisko, które charakteryzuje się najnowocześniejszym wzornictwem i technologią oraz doskonałą infrastrukturą – wygodne połączenie (lotnicze i kolejowe) z szybką koleją TGV (do Brukseli i kilku francuskich miast), jak i regionalną koleją RER.

Lotnisko_im._Charlesa_de_Gaullea_1

Szeroki zakres usprawnień wprowadzonych na lotnisku objął m.in. wyraźne oznakowania oraz szybsze i bardziej wygodne przejścia pomiędzy terminalami, które mają na celu oszczędzanie czasu pasażerów w trakcie zmiany samolotu. Dzięki zniesieniu kontroli bezpieczeństwa na trasie pomiędzy terminalem przylotu a terminalem wylotu dla rejsów długodystansowych (kontrola odbywa się przy wylocie z Warszawy), podróżni mogą obecnie zyskać aż 10 minut. Sto hostess i pracowników lotniska w pomarańczowych kamizelkach cały czas czuwa nad płynnością przemieszczania się pasażerów i w każdej chwili są do ich dyspozycji. Ponadto dedykowani pracownicy kierują ruchem przy kontroli paszportowej. Podróżni, którzy mają krótki czas na przesiadkę są kierowani do stanowisk z obsługą priorytetową.

Warto podkreślić, że lotnisko im. Charles’a de Gaulle’a odwiedza rocznie 34 miliony podróżnych (średnio 92 tysiące osób dziennie), aż 54 proc. to pasażerowie linii Air France. Ponad połowa przesiada się tu na kolejny lot. Każdego dnia, z paryskiego portu realizowanych jest około 670 lotów. Lotnisko oferuje również dodatkową opiekę nad osobami niepełnoletnimi podróżującymi bez opiekuna oraz podróżnymi niepełnosprawnymi (z tej opcji korzysta dziennie blisko 900 osób!).

Polecane artykuły
Aktualnościataki cyberCheck PointcyberatakicyberbezpieczeństwoWiadomości

Coinbase ofiarą cyberataku: skradzione dane klientów i próba wymuszenia 20 milionów dolarów

AktualnościWiadomości

5 rzeczy, które warto ogarnąć z księgową w maju

AktualnościWiadomości

Czy pożyczka pod zastaw nieruchomości może uratować firmę przed upadłością?

Aktualnościataki cyberCheck PointcyberatakicyberbezpieczeństwoWiadomości

Atak na Diora: wyciekły dane tysięcy klientów

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *