Chiny wzywają Holandię do przywrócenia stabilności globalnego łańcucha dostaw chipów

AktualnościBankiWiadomości

mBank Private Concierge czyli osobisty asystent w wersji VIP

Zorganizowanie indywidualnej wyprawy na Mount Everest, przygotowanie spotkania biznesowego czy udział w aukcji dzieł sztuki – realizację m.in. tych zadań klienci bankowości prywatnej mBanku mogą teraz zlecić osobistemu asystentowi. Usługa mBank Private Concierge to całodobowa pomoc obejmująca różne obszary aktywności klienta.

– Klienci bankowości prywatnej mBanku są bardzo aktywni – zawodowo i prywatnie. Współpracując z nimi na co dzień wiemy, jak zajętymi są ludźmi. Dlatego oprócz rozwiązań bankowych i inwestycyjnych, postanowiliśmy zaproponować im program mBank Private Concierge i w ten sposób wyręczyć ich zarówno w sprawach codziennych, jak i takich, które wymagają większej uwagi – mówi Małgorzata Anczewska dyrektor Biura Bankowości Prywatnej mBanku, prezes mWealth Management.

Program obejmuje pięć podstawowych obszarów aktywności: podróż, zdrowie, dom i rodzina, samochód oraz specjalny pakiet – VIP Concierge. Z usługi można skorzystać dzwoniąc do asystenta, a także za pośrednictwem specjalnego portalu ea-concierge.pl. Po zarejestrowaniu się na portalu klient może złożyć konkretne zamówienie, obejrzeć historię swoich dotychczasowych zleceń czy ustawić indywidualne preferencje, by dostawać informacje o interesujących go ofertach. Portal zawiera również kalendarz najciekawszych wydarzeń w Polsce i na świecie oraz rekomendacje najlepszych restauracji, hoteli czy miejsc wartych odwiedzenia podczas wakacji.

– Wyjątkowo prosty i szybki jest też sposób identyfikacji klienta korzystającego z usługi mBank Private Concierge. Wystarczy, że klient dzwoniąc do asystenta concierge poda imię i nazwisko oraz dzień i miesiąc urodzenia. W odróżnieniu od innych tego typu programów dostępnych na rynku, warunkiem uczestnictwa w programie nie jest posiadanie karty płatniczej – mówi Anna Zielińska-Sobczak, wicedyrektor Biura Bankowości Prywatnej mBanku.

Właściciele niektórych kart płatniczych mBanku, głównie z segmentu premium (Aquarius) od kilku lat mogą korzystać z podstawowego pakietu usług concierge. Najczęściej zlecają sprawy dotyczące organizacji podróży (ponad 30 proc. wszystkich zleceń w skali roku) i zamawiają bilety na wydarzenia kulturalne, muzyczne i sportowe (również ponad 30 proc.).

– Zdecydowanie najwięcej zleceń realizujemy w miesiącach wakacyjnych: lipiec, sierpień wrzesień. Widzimy też, że klienci coraz chętniej korzystają z pomocy osobistego asystenta. W lipcu br. trafiło do nas o 25 proc. więcej zgłoszeń, niż w tym samym miesiącu w ubiegłym roku. Mamy nadzieję, że teraz usługa concierge w wersji VIP stanie się równie popularna wśród klientów bankowości prywatnej – mówi Joanna Łazor, Manager Sekcji Concierge w firmie Europe Assistance Polska realizującej usługi concierge dla klientów mBanku.

 

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Walka o środki z KPO na elektromobilność. Eksperci ostrzegają – błędna koncepcja może prowadzić do finansowania chińskich producentów za unijne środki

AktualnościWiadomości

Od aroganckiego egocentryka do prawdziwego lidera

AktualnościWiadomości

Hazard online jest wszechobecny. Ryzyko jest również wszechobecne

AktualnościWiadomości

Nazwa stacji MSNBC ulega zmianie, ale jej liderzy zapewniają, że jej misja pozostanie ta sama

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *