Artykuł miesiąca: Pracowniku pamiętaj o 1% dla Fundacji Opiekuńcze Skrzydła

AktualnościWiadomości

Marta Strzyżewska została dyrektorem Działu Marketingu i Cyfryzacji w Avivie

 

Marta Strzyżewska objęła stanowisko dyrektora Działu Marketingu i Cyfryzacji w Avivie. Będzie odpowiadać za komunikację marketingową, zarządzanie marką, cyfryzację oraz strategię, badania i wiedzę o kliencie.

Marta Strzyżewska jest menedżerem z blisko 20-letnim stażem. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w Departamencie Marketingu BRE Banku (obecnego mBanku). W latach 2009-2015 pracowała w grupie Generali w Polsce, gdzie jako dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu odpowiadała m. in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy oraz przygotowanie pierwszej zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych. Od 2016 roku była związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik leczenia niepłodności Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu w Polsce i na rynkach zagranicznych. Od 2018 jako dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Grupy LUX MED odpowiadała za strategię i wizerunek marek, kampanie marketingowe offline i online oraz komunikację w social media.

Pracę w Avivie po 5 latach kończy Iwona Czech, dyrektor działu komunikacji i zarządzania marką.
W tym czasie odpowiadała za kampanie reklamowe marki Aviva, m. in. z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, za akcję „Wiem, czym oddycham” (nagrodzoną brązową statuetkę Effie) oraz – ostatnio – Aviva Medykom, a także kampanie dotyczące linii produktowych firmy.

Źródło: Aviva

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Polacy coraz chętniej wybierają diety pudełkowe

AktualnościWiadomości

10 USD lub 4500 USD - pytanie o cenę leku na Covid

AktualnościWiadomości

Polska Grupa Supermarketów wprowadza na rynek własną markę piwa

AktualnościWiadomości

Lotniska gotowe na przyjęcie pierwszych pasażerów

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: