Austrian Airlines i Lufthansa wyróżnione za serwis naziemny i pokładowy
W tym roku linie Grupy Lufthansa ponownie otrzymały szereg nagród w konkursie World Airline Awards. Nagrody przyznawane są na podstawie największej na świecie ankiety pośród klientów branży lotniczej, przeprowadzanej corocznie przez organizację Skytrax, zajmującą się badaniami jakości. Ponad 18 milionów pasażerów z ponad 160 krajów oceniło w ankiecie około 200 linii lotniczych z całego świata.
Austrian Airlines zdobyły pierwsze miejsce za serwis naziemny oraz pokładowy w kategorii „Najlepszy Personel w Europie”. Linia zdobyła również pierwsze miejsce w kategorii „Najlepszy Catering Pokładowy w Klasie Biznes”. Doceniono w szczególności menu w Klasie Biznes na rejsach międzykontynentalnych, dostarczane przez DO&CO, wiedeńską restaurację oferującą catering lotniczy.
Lufhansie opłaciły się przeprowadzone na przestrzeni ostatnich lat inwestycje w wyposażenie kabin i saloników, ale także w obsługę, na kwotę ponad 3 miliardów euro. Podczas ceremonii w Le Bourget pod Paryżem przewoźnik zwyciężył w kategoriach: „Najlepsza Linia Transatlantycka”, „Najlepszy Salonik Klasy Pierwszej” oraz „Najlepsza Linia w Europie Zachodniej”. Obecnie Lufthansa wyposaża ponad 100 maszyn międzykontynentalnych w ekskluzywną Klasę Pierwszą, nową Klasę Biznes oraz Klasę Ekonomiczną Premium. Lufthansa oferuje również szerokopasmowy dostęp do Internetu FlyNet na pokładzie maszyn obsługujących rejsy międzykontynentalne.