Wspólne oświadczenie po spotkaniu Chin, Rosji i Iranu w Pekinie

 

AktualnościCzas wolnyGospodarka

Koszulki reklamowe – jak zaprojektować ciekawą koszulkę?

Koszulki są popularnym elementem reklamowym, zarówno dla większych, jak i mniejszych przedsiębiorstw. W związku z ich dużą popularnością firmy oferujące przedmioty z własnymi, autorskimi nadrukami prześcigają się w tworzeniu coraz bardziej atrakcyjnych ofert.

Brak obeznania ze skomplikowanymi programami graficznymi nie jest już dłużej problemem- można znaleźć firmy oferujące swoim klientom prosty edytor graficzny z szerokim wyborem wzorów i kolorów. Nauczenie się jego obsługi zajmuje kilka minut, nie trzeba ściągać dodatkowego oprogramowania, a w bazach znajduje się szeroki wybór gotowych grafik, nie ma więc nawet konieczności tworzenia wzorów samodzielnie- wystarczy umieścić logo własnej firmy. Jeśli jednak koszulka reklamująca przedsiębiorstwo, np. stąd, ma być oryginalna i ciekawa, warto zrezygnować z gotowych, popularnych szablonów, a stworzyć własny, niezależnie czy samodzielnie, czy przy pomocy profesjonalnego grafika.

Nieodłącznym elementem, i jedynym, który koniecznie musi być na koszulce umieszczony, jest logo firmy, gdyż to ono jest głównym elementem reklamowym. Powinno być ono dobrze widoczne i unikalne. Obsługa techniczna na różnego rodzaju imprezach pojawia się wyłącznie w ubraniach reklamujących firmę, pracownicy dostają odzież z firmowym logo- pracodawcy wiedzą, że jest to doskonała reklama.

Jeśli chodzi o umieszczone na koszulkach rysunki i zdjęcia, możliwa jest pełna dowolność- warto zachować jednak umiar. Koszulka reklamująca poważne przedsiębiorstwa nie powinna zawierać infantylnych nadruków, bo firma zostanie uznana za niepoważną i taką, z którą nie warto współpracować, a koszulka zamiast zareklamować- skutecznie odstraszy.

Obawiając się śmieszności, właściciele przedsiębiorstw stawiają na jak największy minimalizm i zamawiają koszulki reklamowe, które zawierają wyłącznie logo firmy. Można jednak dodać do nich jeszcze jeden element- na przykład bardzo skrótowy opis firmy i zakres świadczonych usług. Koszulka nadal będzie wyglądała profesjonalnie, ale zdecydowanie ciekawiej.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Polityka taryfowa Trumpa denerwuje również najbogatszą kobietę świata

AktualnościWiadomościwojna Ukraina

Te firmy mogłyby zastąpić Starlink Elona Muska

AktualnościWiadomości

Zachodni inwestorzy coraz częściej znów zwracają się w stronę Rosji

AktualnościWiadomości

Audi zwalnia 7500 pracowników i wypłaca premie

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *