Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomości

Kiedy warto skorzystać z usług telemarketingowych Call Center?

Call Center z roku na roku ma coraz więcej zwolenników. Nie jest to przypadkowe, albowiem dzięki profesjonalnym usługom firm telemarketingowych oraz wprowadzanych nowym narzędziom firmy zdobywa się większą grupę klientów. Największą popularność zyskują usługi firm zewnętrznych. Jeśli chcesz się dowiedzieć o zaletach współpracy, przeczytaj ten artykuł.

Firmy, o jakim profilu najczęściej korzystają z usług Call Center?

Zewnętrzne usługi call center, skierowane są do firm wszystkich branż, szczególnie jednak działających w zakresie:

  • handlu;
  • spedycji;
  • branży ubezpieczeniowej;
  • bankowości;
  • telekomunikacji;
  • instytutów badawczych;
  • turystyki;

To jedynie garstka z branż, które korzystają z usług takiej firmy, jak Multi Contact, świadczącej usługi telemarketingowe. Dzięki działaniom takich firm ich klienci wiele zyskują, a call center posiada obecnie bardzo duży zakres oferowanych czynności.

Zakres czynności call center

Dzięki pracy call center klient zyskuje:

  • pielęgnowanie kontaktów ze stałymi klientami – utrzymywanie kontaktu z obecnymi już klientami wzmacnia markę i stawia na dbaniu o relacje, tak by klient był zadowolony;
  • zdobywanie nowych klientów – to najbardziej rozpowszechniony zakres działania call center. Skupiając się na zdobywaniu nowych kontaktów, stawia się na pozyskiwanie nowych zamówień;
  • prowadzenie infolinii – działającej w zależności od potrzeb klienta, całodobowo lub w wyznaczonych przez klienta godzinach. Konsultant odbierający telefon może podjąć się przeróżnych zadań, począwszy od przekazania podstawowej zakupowej pomocy, aż po techniczne wsparcie klienta;
  • przeprowadzanie sondaży, czyli badania rynku, pozyskiwanie indywidualnych opinii o produkcie;
  • pozyskiwanie wartościowych kontaktów, czyli generowanie baz odbiorców, którzy mogą się stać potencjalnymi klientami.

Multi Contact w swej ofercie ma do wyboru kilka pakietów, a w tym:

  • Pakiet Biznes Deal – pakiet all inclusive dla obsługi połączeń wychodzących do segmentu B2B/soho;
  • Pakiet Elastyczny Szyty na Miarę – jest to pakiet dostosowany do wymogów klienta na podstawie indywidualnych działań;
  • Pakiet Infolinia – dla obsługi połączeń przychodzących;
  • Pakiet Detaliczny – zlecenia są wyceniane indywidualnie, cenowo elastyczny.

Call Center z firmy zewnętrznej czy własny?

Wiele firm przekonało się już niejednokrotnie, że taniej wychodzi wynajęcie firmy zewnętrznej niż trzymanie własnych miejsc pracy, gdzie trzeba ponieść wysokie koszty pracownicze, a także ponieść koszty drogiego przeszkolenia i zakupu narzędzi.

Zatem odpowiedź nasuwa się sama – chcesz zaoszczędzić, skorzystaj z usług firmy Multi Contact! W zamian otrzymasz profesjonalizm, wysoką skuteczność, bogate doświadczenie i kompleksowe usługi.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Światowy rynek dóbr luksusowych dynamicznie rośnie

AktualnościWiadomości

Przełomowa siła sztucznej inteligencji

AktualnościFinanseWiadomości

Barclays rozważa rozwiązanie umowy z tysiącami klientów

AktualnościWiadomości

Michelin zamyka fabryki opon w Niemczech

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: