Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościFunduszeGospodarkaWiadomości

Jak promować polskie firmy za granicą?

Polskie przedsiębiorstwa nie promują się w Europie, nie wspominając już o innych rynkach. Produkujemy znacznie mniej filmów korporacyjnych niż nasi sąsiedzi.

Informacja o zasobach i osiągnięciach rodzimych firm nie jest szerzej prezentowana na świecie. Polskie przedsiębiorstwa nie wykorzystują prostego rozwiązania, dzięki któremu można poprawić kondycję gospodarki i przyciągnąć do Polski zagranicznych inwestorów.

– Film korporacyjny jest bardzo dobrym narzędziem budowania wizerunku, a rozwój branży zależy od wzrostu świadomości pracowników działów komunikacji dużych i mniejszych  firm – ocenia Aleksandra Kapłon, Koordynator Projektu Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych.

Jak zachęcić polskich przedsiębiorców do budowania wizerunku w kraju i przede wszystkim za granicą? Czy tegoroczny światowy sukces filmu korporacyjnego o PGNiG i pięć najwyższych międzynarodowych nagród w maju i lipcu może wpłynąć na zainteresowanie niedocenianą formą prezentacji? Złoto na World Media Festival w Europie i cztery najwyższe nagrody w USA – dwie statuetki Aurora Awards i dwie Hermes Creative Awards – potwierdzają, że należymy do najlepszych w branży na świecie.

– Film korporacyjny jest bardzo skuteczną formą promocji w kraju i za granicą  w szczególności dla firm z sektora B2B, które nominalnie nie korzystają z reklamy w postaci filmów produktowych czy reklam telewizyjnych. Dobrze zrobiony film korporacyjny pozytywnie buduje świadomość marki i zaufanie do przedsiębiorstwa – podkreśla Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers i producent zwycięskiego filmu, który od 13 lat tworzy filmy reklamowe i korporacyjne dla największych firm na rynku. 

Do tej pory ani jedno studio produkcyjne w kraju nie jest w stanie utrzymać się tylko z tego typu produkcji. Klienci to zwykle działy komunikacji dużych przedsiębiorstw, które jako jedyne wykorzystują potencjał i możliwości rozwoju jakie daje ten środek promocji. Zainteresowanie średniej wielkości przedsiębiorstw jest niewielkie.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Jak Rihanna została miliarderką – bez nowej muzyki

AktualnościWiadomości

Urządzenia sieciowe powinny stać się bezpieczniejsze

AktualnościWiadomości

Ikea odnotowuje znaczny spadek sprzedaży

AktualnościITWiadomości

TikTok firmy ByteDance likwiduje setki miejsc pracy

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *