Frantisek Siling, dotychczasowy Dyrektor Generalny Air France KLM w Czechach i na Słowacji objął stanowisko Dyrektora Generalnego i Sprzedaży Air France KLM w Polsce. Wcześniej w Pradze odpowiadał za rozwój i umocnienie pozycji Grupy na obydwu rynkach. Siling zastąpił w Polsce dotychczasową Dyrektor Generalną Chloé Marchand, która podejmie nowe wyzwania zawodowe w paryskiej centrali Air France KLM.
Frantisek Siling ma wieloletnie doświadczenie zawodowe, głównie w obszarze marketingu i sprzedaży zarówno w lokalnych firmach, jak i międzynarodowych korporacjach, jak np. CPC Foods, Eurotel czy Panasonic.
Do KLM dołączył w roku 1997, gdzie na stanowisku Key Account Manager odpowiadał za obsługę klientów korporacyjnych i biur podróży. W roku 2000 objął posadę Country Managera KLM Republiki Czeskiej, by pięć lat później, krótko po połączeniu linii Air France z KLM, awansować na Country Managera Air France KLM w Czechach i na Słowacji. Od 2010 roku odpowiadał także kompleksowo za działania marketingowe i sprzedaż największego partnera Air France KLM – linii Delta Air Lines na rynkach czeskim i słowackim. Franciszek Siling jest absolwentem Politechniki Czeskiej w Pradze.
– „Dziękuję za zaufanie i ogromnie cieszę się z nowego wyzwania zawodowego. Polska to ciekawy rynek, dynamicznie się rozwijający. Polacy polubili podróżowanie i odwiedzają coraz bardziej odległe zakątki świata, do których możemy zaoferować im przeloty. Z pewnością dołożę starań, aby nasza oferta była jeszcze bardziej atrakcyjna dla polskich pasażerów i spełniała ich oczekiwania.” – powiedział Frantisek Siling, nowy Dyrektor Generalny i Sprzedaży Air France KLM w Polsce.