Celem projektu było stworzenie strony emplo.com w bardziej nowoczesnej i przystępnej odsłonie. Zakres działań, wykonanych przez IDEACTO, objął projektowanie funkcjonalne, projekt graficzny oraz wdrożenie serwisu również w wersji responsywnej, której wcześniejsza wersja serwisuemplo.com nie posiadała.
Prace nad projektem rozpoczęto od dokładnej analizy serwisów konkurencyjnych, dodatkowo zebrano również benchmarki spoza branży. Na tej podstawie udało się w porozumieniu z klientem wypracować spójną wizję serwisu.
„Głównym naszym założeniem było powołanie do życia strony, która oddawać będzie specyfikę samego narzędzia, jakim jest emplo – intuicyjność, funkcjonalność, przejrzystość. Serwis wzbogaciliśmy o elementy multimedialne, a całość dostosowaliśmy do wymogów Responsive Web Design” – mówi Monika Stopczyk, Project Manager w IDEACTO, odpowiedzialna za koordynowanie prac dla emplo.com.
Podczas tworzenia strony kierowano się tym, aby treści znajdujące się na niej były skondensowane, wskazywały na największe atuty narzędzia i wzbudziły w potencjalnym kliencie chęć bliższego poznania rozwiązania oferowanego przez emplo.