Wspólne oświadczenie po spotkaniu Chin, Rosji i Iranu w Pekinie

 

AktualnościManager lotniczyWiadomości

Emirates podpisują największą umowę sponsorską w historii ATP

Linie Emirates i organizacja ATP rozszerzyły zakres współpracy. Od 2016 r. przewoźnik będzie wspierać turnieje tenisowe ATP World Tour jako „Premier Partner”. Pięcioletnie porozumienie jest największą umową sponsorską w historii ATP. 

Jako oficjalny przewoźnik i „Premier Partner” ATP World Tour, linie Emirates zyskują prawa do prowadzenia spójnych, globalnych działań marketingowych na jeszcze większą skalę. Jednym z ich elementów będzie prezentacja logo przewoźnika na charakterystycznych siatkach tenisowych podczas 60 turniejów w 29 krajach na 6 kontynentach. Przekaz trafi do grupy liczącej ponad 800 milionów osób na całym świecie. W ostatnich latach turnieje przyciągały rekordową widownię  – w sezonie średnio oglądały je 4,3 mln kibiców na kortach i ponad 880 mln widzów przed telewizorami.

Ponadto podczas turniejów linie Emirates zaoferują kibicom specjalną platformę, dzięki której  będą mogli doświadczyć niezrównanej jakości obsługi. Oprócz tego będą mogli również uczestniczyć w szeregu akcji na oficjalnej stronie ATPWorldTour.com, najpopularniejszym portalu tenisowym na świecie, którego liczba odwiedzin w ciągu roku przekracza 325 milionów.

Linie Emirates z radością rozszerzają współpracę z ATP World Tour. Globalny zasięg, który zapewnia sponsorowanie tych turniejów, stanowi dla nas okazję do nawiązania kontaktu z milionami miłośników tenisa na całym świecie. Oferujemy bezpośrednie loty do niemal 90 procent z 32 krajów, w których organizowane są turnieje ATP World Tour, co oznacza, że ta współpraca ma szczególne znaczenie dla naszych klientów. Tenis to prawdziwie międzynarodowy sport i to właśnie uznanie dla tej dyscypliny sprawiło, że nasz udział w sponsorowaniu imprez tenisowych wciąż rośnie – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

Fakt, iż czołowy przewoźnik w branży i jednocześnie ceniony i powszechnie znany gracz w świecie marketingu sportowego, Emirates, zdecydował się zwiększyć swoją obecność na ATP World Tour najlepiej świadczy o tym, jaką pozycję zajmuje obecnie nasza dyscyplina sportu – powiedział Chris Kermode, prezes stowarzyszenia ATP. Nowa umowa partnerska stanowi wyraz długoterminowego zaangażowania i prawdziwej wiary w dobrą kondycję tenisa w przyszłości. Cieszymy się, że będziemy w dalszym ciągu rozwijać naszą wieloletnią, udaną współpracę – dodał Kermode.

Przewiduje się, że sezon 2015 ATP World Tour, który zamyka turniej Barclays ATP World Tour Finals na stadionie O2 w Londynie w najbliższą niedzielę, będzie rekordowym pod względem oglądalności w skali roku.

Linie Emirates są partnerem Platinum ATP World Tour od 2013 roku, a także sponsorem tytularnym rankingów ATP. Zgodnie z nową umową przewoźnik zajmie pozycję „Partner Premium”, która dotychczas zarezerwowana była dla meksykańskiej marki piwa Corona. Umowa sponsorska z tym partnerem wygaśnie z końcem 2015 roku.

Wśród imprez tenisowych sponsorowanych przez Emirates znajdują się największe wydarzenia w sezonie, m.in. turnieje wielkoszlemowe Australian Open, Roland Garros i US Open, Emirates Airline US Open Series, Australian Open Series, rankingi ATP, Dubai Tennis Championships (ZEA), Barcelona Open (Hiszpania) i Rogers Cup (Kanada).

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Polityka taryfowa Trumpa denerwuje również najbogatszą kobietę świata

AktualnościWiadomościwojna Ukraina

Te firmy mogłyby zastąpić Starlink Elona Muska

AktualnościWiadomości

Zachodni inwestorzy coraz częściej znów zwracają się w stronę Rosji

AktualnościWiadomości

Audi zwalnia 7500 pracowników i wypłaca premie

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *