Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościManager lotniczyWiadomości

Daj znać jak dolecisz! – Teraz już nie musisz, bo KLM może to zrobić za ciebie!

Nadchodzi dobra wiadomość dla wszystkich mam, tatusiów, babć, dziadków i przyjaciół pasażerów, którzy podróżują KLM. Linia właśnie stworzyła nowe udogodnienie, które może być przydatne, szczególnie w okresie świąteczno-noworocznym: Rodzinne Powiadomienia poprzez WhatsApp (KLM Family Updates). Dzięki nowej usłudze, bliscy podróżującej osoby dostają automatyczne powiadomienia od KLM o statusie jej podróży. W ten sposób – wprowadzając jeszcze jedną technologiczną innowację – linie KLM kolejny raz spełniają życzenia swoich klientów.

Jak to działa?

Pasażerowie KLM, którzy w procesie rezerwacji przelotów KLM lub Air France na stronie klm.pl, zamówili odbiór swojej karty pokładowej poprzez komunikator WhatsApp, otrzymują teraz zaproszenie do skorzystania z nowej, bezpłatnej usługi „KLM Family Updates”. Zaproszenie jest wysyłane w postaci pytania od KLM na WhatsApp – “Czy chcesz, aby KLM informował na bieżąco Twoich znajomych i rodzinę o statusie Twojego lotu?” Dodatkowo klient otrzymuje link do aktywacji grupy WhatsApp. Po kliknięciu w link KLM automatycznie tworzy grupę, a klient dodaje do niej członków swojej rodziny lub znajomych – w zależności od tego, kogo chce informować o swojej podróży.

Członkowie stworzonej przez pasażera grupy rodzinnej (lub grupa przyjaciół itp.) na WhatsApp będą otrzymywać od KLM automatyczne powiadomienia o statusie podróży. Oznacza to, że nasi bliscy otrzymają pierwszą wiadomość, gdy tylko nasz samolot wystartuje, kolejną – natychmiast po wylądowaniu – jeszcze zanim my sami będziemy mogli skorzystać z telefonu. Członkowie grupy rodzinnej zostaną poinformowani również w przypadku ewentualnego opóźniania.

Co więcej, oprócz automatycznych powiadomień ze strony KLM, każdy z członków grupy rodzinnej może zapytać linię o status lotu np. @KLM, gdzie jest samolot? Albo @KLM, gdzie jest Ania? Aby odpowiedzieć na pytania, KLM używa sztucznej inteligencji, dlatego należy je zadawać w języku angielskim, poprzedzając każde pytanie “@KLM”.

Korzystając z nowej usługi KLM, klienci zachowują pełną prywatność. KLM nie może odczytać żadnych wiadomości, które członkowie grupy rodzinnej wysyłają między sobą. Po wysłaniu ostatniego powiadomienia, że pasażer dotarł do miejsca docelowego, KLM opuszcza grupę na WhatsApp. Grupa pozostaje aktywna i jej członkowie mogą nadal z niej korzystać. Wszystkie wiadomości są chronione przez pełne szyfrowanie WhatsApp.

KLM jest pierwszą linią lotniczą oferującą usługi za pośrednictwem WhatsApp – nie tylko swoim pasażerom, ale również ich najbliższym. Obecnie serwis jest dostępny w języku angielskim. Jeśli nowe udogodnienie spodoba się podróżnym – KLM rozszerzy usługę, oferując ją poprzez kolejne kanały w mediach społecznościowych.

Więcej informacji na temat „KLM Family Updates” znajduje się tutaj https://social.klm.com/flightinfo/whatsapp/familyupdates/.

Polecane artykuły
Aktualnościataki cyberCheck PointWiadomości

Urządzenia medyczne będą bezpieczne. Tuttnauer rozpoczął współpracę z Check Point Software Technologies

AktualnościWiadomości

Silver Tsunami – aktywizacja pracowników pokolenia 50+

AktualnościWiadomości

Polskie firmy atakowane są 1170 razy w tygodniu. Ransomware szczególnym zagrożeniem

AktualnościWiadomości

Lufthansa traci docelowe zyski z powodu strajków

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: