Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

AktualnościITTechnologieWiadomości

Check Point wprowadza nowe inicjatywy mające  zwiększyć korzyści i zyski swoich partnerów

 

Nowe inicjatywy zapewniają dodatkowe nagrody za pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż nowych technologii, a nowy program usług profesjonalnych pomaga partnerom w zwiększaniu wartości; rozszerzyły się również kampanie generujące leady i narzędzia wsparcia.

Firma Check Point Software Technologies, wiodący dostawca rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa na świecie, ogłosiła cztery nowe główne inicjatywy w ramach swojego globalnego programu rozwoju partnerów Check Point, które mają na celu przyspieszyć ich dostęp do korzyści i nagród za działania generujące sprzedaż dzięki bliższej współpracy z firmą Check Point.

Nowe inicjatywy mają na celu zwiększenie przychodów i rentowności partnerów w całym cyklu sprzedaży. Obejmują one:

  • Dodatkowe rabaty za rejestrację transakcji i sprzedaż nowych technologii: Partnerzy rejestrujący transakcje z nowymi klientami otrzymają dodatkową marżę w wysokości nawet 25%. Sprzedaż nowych technologii, takich jak Check Point CloudGuard i Check Point Harmony, zapewni dodatkowy rabat w wysokości 15%, aby pomóc partnerom w zaspokojeniu potrzeb klientów w zakresie zabezpieczenia wdrożeń w chmurze i pracowników zdalnych.

  • Nowy program certyfikacji usług profesjonalnych: Inżynierowie partnerów mogą uzyskać certyfikację w zakresie świadczenia usług opartych na rozwiązaniach Check Point, umożliwiając partnerom rozwijanie długoterminowych relacji z klientami, osiąganie sprzedaży o wyższej wartości i wyróżnianie się na tle konkurencji poprzez zwiększanie ich wartości dla klientów.

  • Gotowe kampanie pozyskiwania potencjalnych klientów: program zawiera teraz skalowalne, wstępnie zatwierdzone kampanie, które umożliwiają partnerom pobieranie i dostosowywanie istniejących treści marketingowych w celu kierowania ich na segmenty, do których chcą dotrzeć. Gotowe kampanie usprawniają i przyspieszają kampanie marketingowe partnerów w celu generowania potencjalnych klientów i zwiększania zaangażowania klientów.

  • Ulepszony program „White Space”: umożliwia partnerom przekazanie firmie Check Point podstawowych informacji o dowolnym koncie klienta w zainstalowanej bazie, a program automatycznie zidentyfikuje najlepsze możliwości sprzedaży w ramach tego konta, aby pomóc partnerom skoncentrować się na działaniach związanych jedynie z obsługą klienta.

Program rozwoju partnerów firmy Check Point został wprowadzony w styczniu 2020 r. Opracowany został w ścisłej konsultacji z partnerami Check Point na całym świecie, zapewnia dostęp do specjalistycznego wsparcia i zasobów w celu przyspieszenia cykli sprzedaży klientów. Partnerzy cieszą się przewidywalnymi marżami wzrostu i uznaniem, zdobywając nowe konta i przyspieszając proces przyjmowania klientów. Program zapewnia dedykowane zespoły kont, ulepszone narzędzia sprzedaży i zarządzania klientami, finansowanie rozwoju rynku, tworzenie popytu i działania marketingowe, zwiększone marże produktów i zachęty oraz zaawansowane szkolenia dotyczące sprzedaży i produktów. Check Point wspiera również sojusze branżowe i unikalne integracje produktów z wiodącymi na rynku dostawcami platform, w tym Microsoft Azure, Amazon Web Services, VMware i Silver Peak.

Przeczytaj więcej o Check Point Partner Growth Program.

Polecane artykuły
AktualnościCovid-19Wiadomości

Jak pandemia zmieniła sposób spędzania wolnego czasu

Aktualnościhome officeWiadomości

Powrót do pracy z biura po długiej przerwie – jak nie stracić efektywności?

AktualnościWiadomości

Ceny surowców to ryzyko biznesowe numer 1

AktualnościFinanseWiadomości

W rok z lokat wyparowało 80 miliardów

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: