Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

AktualnościITTechnologieWiadomości

Check Point wprowadza nowe inicjatywy mające  zwiększyć korzyści i zyski swoich partnerów

 

Nowe inicjatywy zapewniają dodatkowe nagrody za pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż nowych technologii, a nowy program usług profesjonalnych pomaga partnerom w zwiększaniu wartości; rozszerzyły się również kampanie generujące leady i narzędzia wsparcia.

Firma Check Point Software Technologies, wiodący dostawca rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa na świecie, ogłosiła cztery nowe główne inicjatywy w ramach swojego globalnego programu rozwoju partnerów Check Point, które mają na celu przyspieszyć ich dostęp do korzyści i nagród za działania generujące sprzedaż dzięki bliższej współpracy z firmą Check Point.

Nowe inicjatywy mają na celu zwiększenie przychodów i rentowności partnerów w całym cyklu sprzedaży. Obejmują one:

  • Dodatkowe rabaty za rejestrację transakcji i sprzedaż nowych technologii: Partnerzy rejestrujący transakcje z nowymi klientami otrzymają dodatkową marżę w wysokości nawet 25%. Sprzedaż nowych technologii, takich jak Check Point CloudGuard i Check Point Harmony, zapewni dodatkowy rabat w wysokości 15%, aby pomóc partnerom w zaspokojeniu potrzeb klientów w zakresie zabezpieczenia wdrożeń w chmurze i pracowników zdalnych.

  • Nowy program certyfikacji usług profesjonalnych: Inżynierowie partnerów mogą uzyskać certyfikację w zakresie świadczenia usług opartych na rozwiązaniach Check Point, umożliwiając partnerom rozwijanie długoterminowych relacji z klientami, osiąganie sprzedaży o wyższej wartości i wyróżnianie się na tle konkurencji poprzez zwiększanie ich wartości dla klientów.

  • Gotowe kampanie pozyskiwania potencjalnych klientów: program zawiera teraz skalowalne, wstępnie zatwierdzone kampanie, które umożliwiają partnerom pobieranie i dostosowywanie istniejących treści marketingowych w celu kierowania ich na segmenty, do których chcą dotrzeć. Gotowe kampanie usprawniają i przyspieszają kampanie marketingowe partnerów w celu generowania potencjalnych klientów i zwiększania zaangażowania klientów.

  • Ulepszony program „White Space”: umożliwia partnerom przekazanie firmie Check Point podstawowych informacji o dowolnym koncie klienta w zainstalowanej bazie, a program automatycznie zidentyfikuje najlepsze możliwości sprzedaży w ramach tego konta, aby pomóc partnerom skoncentrować się na działaniach związanych jedynie z obsługą klienta.

Program rozwoju partnerów firmy Check Point został wprowadzony w styczniu 2020 r. Opracowany został w ścisłej konsultacji z partnerami Check Point na całym świecie, zapewnia dostęp do specjalistycznego wsparcia i zasobów w celu przyspieszenia cykli sprzedaży klientów. Partnerzy cieszą się przewidywalnymi marżami wzrostu i uznaniem, zdobywając nowe konta i przyspieszając proces przyjmowania klientów. Program zapewnia dedykowane zespoły kont, ulepszone narzędzia sprzedaży i zarządzania klientami, finansowanie rozwoju rynku, tworzenie popytu i działania marketingowe, zwiększone marże produktów i zachęty oraz zaawansowane szkolenia dotyczące sprzedaży i produktów. Check Point wspiera również sojusze branżowe i unikalne integracje produktów z wiodącymi na rynku dostawcami platform, w tym Microsoft Azure, Amazon Web Services, VMware i Silver Peak.

Przeczytaj więcej o Check Point Partner Growth Program.

Polecane artykuły
AktualnościTechnologieWiadomości

Branża gier komputerowych największym beneficjentem pandemii

AktualnościWiadomości

Po utracie miliardów Ryanair jest optymistą

AktualnościHRWiadomości

HR potrzebuje empatii

AktualnościWiadomości

Podkarpacka Dolina Lotnicza przygotowuje się do mocnego odbicia po kryzysie

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: