Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościBankiFinanseWiadomości

Best Western z nową nazwą i logo

Rozpoznawalne na całym świecie logo Best Western od lat towarzyszy marce w światowej ekspansji i ciągłym dążeniu do poprawy jakości. Podczas tegorocznego globalnego spotkania członków zarządu Best Western, firma zapowiedziała wprowadzenie m.in. nowej nazwy – Best Western Hotels&Resorts – a także odmienionych znaków firmowych. Zmiany mają podkreślać metamorfozę, jaką firma przeszła w ostatnich latach.  

Od ponad dwóch dekad Best Western posiada popularne, rozpoznawalne i dobrze widoczne logo. Jednak w związku ze stałym inwestowaniem w tę 69-letnią markę, czujemy potrzebę uświadomienia naszym klientom, jakie ulepszenia dla nich wprowadziliśmy. Wchodzimy w przyszłość z nowo zdefiniowaną tożsamością marki, która jasno pokazuje ofertę, a także umacnia nasz przekaz dzięki nowoczesnej i energetycznej identyfikacji wizualnej – powiedział David Kong, President and Chief Executive Officer w Best Western Hotels & Resorts. Zaczęliśmy wszystko od początku. Nowe znaki firmowe zdecydowanie różnią się od poprzednich i ukazują aktualną, ulepszoną ofertę Best Western – dodał Kong.

Sieć Best Western ewoluowała znacząco w ciągu minionych dziesięciu lat. Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie podróżującym i inwestorom wprowadzonych zmian. Wśród nich można wymienić:

– ustanowienie stabilnego i rozwijającego się zespołu zarządzającego, prowadzonego przez Davida Konga, jednego z najbardziej doświadczonych dyrektorów generalnych w branży podróżniczej,

– podział portfolio firmy na trzy marki (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier) w 2011 roku w celu lepszego dostosowania oferty do oczekiwań gości,

– wypracowanie pozycji lidera w branży pod względem wysokości wskaźnika RevPAR (dochód na jeden dostępny pokój) i zdobycie rekordowej liczby nagród branżowych.

Firma zmieni wkrótce nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki – „BW” – które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni digitalowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków.

Prace nad stworzeniem nowego logo zaczęły się dwa lata temu. Były zapoczątkowane przeprowadzeniem badań wśród podróżujących, partnerów i hotelarzy. W procesie rebrandingu Best Western skupia się na unowocześnieniu identyfikacji wizualnej firmy, a także na uwypuklaniu każdej ze swoich sześciu marek hotelowych. Nowe znaki firmowe będą bardziej funkcjonalne i bardziej zrozumiałe dla konsumentów.

Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z naszych marek hotelowych hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi – powiedziała Suzi Yoder, Senior Vice President of International Operations for Best Western Hotels & Resorts. Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy – dodała Suzi Yoder.

Best Western wprowadza również innowacje w działaniach marketingowych prowadzonych w sieci. Strona internetowa Best Western została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej (Compuware; Best of the Web Gold Award; 2012-2015). Obecnie firma stopniowo pracuje nad nowym projektem dotyczącym platformy internetowej, włączając standardową i mobilną stronę bestwestern.com, a także aplikacje. Tydzień temu sieć wprowadziła nowy mobilny system rezerwacyjny, a także aplikacje na smartfony i tablety. Celem tych działań jest dostarczenie klientom przejrzystego i uporządkowanego interfejsu użytkownika. Wczesną wiosną 2016 roku Best Western uruchomi zupełnie nową odsłonę strony bestwestern.com.

Nowe znaki firmowe Best Western zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych.

Polecane artykuły
Air FranceAktualnościWiadomości

Air France-KLM podpisuje umowę z TotalEnergies na dostawę 1,5 mln ton SAF

AktualnościFinanseWiadomości

Większość milionerów używa kart kredytowych do wszystkich zakupów

AktualnościITTechnologieWiadomości

Bill Gates twierdzi, że gdyby zakładał Microsoft dzisiaj, skupiłby się na branży AI

AktualnościChinyWiadomości

Specjalne wydarzenie upamiętniające 75. rocznicę powstania ChRL w Berlinie

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły